O Διαδριατικός Αγωγός Φυσικού Αερίου (TAP) έχει ολοκληρωθεί σε ποσοστό μεγαλύτερο του 50%, σχεδόν 16 μήνες μετά την έναρξη της κατασκευής, σε ό,τι αφορά τα πεδία μελέτης, προμήθειας και κατασκευής. Στις αρχές Σεπτεμβρίου 2017:

 

  • Ο TAP συνεχίζει το ταξίδι του αποδίδοντας σε κορυφαία επίπεδα στους τομείς της υγείας και της ασφάλειας σε Ελλάδα, Αλβανία και Ιταλία. Μέχρι σήμερα, οι ομάδες μας έχουν εργαστεί συνολικά 16 εκατ. εργατο-ώρες και έχει οδηγήσει περί τα 43 εκατ. χιλιόμετρα, χωρίς να σημειωθεί κανένα σημαντικό συμβάν.
  • Οι εργολήπτριες εταιρείες του TAP έχουν καθαρίσει και διαμορφώσει το 70% περίπου της όδευσης του αγωγού στην Ελλάδα και την Αλβανία (539 χλμ. από τα συνολικά 765 χλμ.). Επίσης, πάνω από το 45% των συγκολλημένων χαλύβδινων σωληναγωγών έχουν ήδη τοποθετηθεί στο έδαφος (και καλυφθεί με χώμα).
  • Περί το 95% των 55.000 συνολικά σωληναγωγών που θα χρησιμοποιηθούν για την κατασκευή του αγωγού έχουν παραληφθεί σε Ελλάδα, Αλβανία και Ιταλία. Η τελευταία αποστολή σωληναγωγών για το υποθαλάσσιο τμήμα του αγωγού ξεφορτώθηκε στο Μπρίντιζι της Ιταλίας, από τις 3 έως τις 6 Σεπτεμβρίου 2017.
  • Περισσότεροι από 5.500 άνθρωποι εργάζονται για το έργο και στις τρεις φιλοξενούσες χώρες – με το 85% του προσωπικού να έχει προσληφθεί από τις τοπικές κοινωνίες.
  • Ο TAP έχει ήδη υλοποιήσει ποικίλες κοινωνικές και περιβαλλοντικές επενδύσεις στις κοινότητες κατά μήκος της όδευσης του αγωγού. Σημαντικές δράσεις, εξάλλου, θα μπουν στο στάδιο της υλοποίησης κατά τους επόμενους μήνες. Συνολικά, ο ΤΑΡ θα επενδύσει πάνω από €55 εκατ. σε κοινωνικές και περιβαλλοντικές πρωτοβουλίες σε Ελλάδα, Αλβανία και Ιταλία.

 

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του TAP, Luca Schieppati, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ευτυχείς που η κατασκευή του ΤΑΡ προχωρά εντός χρονοδιαγράμματος και προϋπολογισμού. Αυτό σημαίνει ότι βρισκόμαστε εντός στόχων για να παραδώσουμε το πρώτο αέριο από το Shah Deniz II το 2020, εισάγοντας μία νέα και απαραίτητη πηγή ενέργειας στο ευρωπαϊκό ενεργειακό δίκτυο».

 

«Θα ήθελα να υπογραμμίσω ότι το έργο μας κατασκευάζεται με κάθε φροντίδα για το περιβάλλον. Οι ομάδες μας εργάζονται με μεγάλη προσοχή κατά μήκος της όδευσης ώστε να εξασφαλίσουν ότι η γη στην οποία έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή επιστρέφεται στους ιδιοκτήτες ή χρήστες στην αρχική της κατάσταση ή και καλύτερη. Συνεργαζόμαστε επίσης με τοπικές αρχές και φορείς για να εξασφαλίσουμε ότι τα οφέλη από το έργο φθάνουν σε όλες τις κοινότητες από όπου διέρχεται ο αγωγός», πρόσθεσε ο κ. Schieppati.

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

You May Also Like

Υπογράφτηκε η απόφαση για τις νέες αντικειμενικές αξίες

Υπογράφτηκε η απόφαση για τις νέες αντικειμενικές αξίες

Ο φοιτητής Αντρέας Αλικανιώτης στην Εξεταστική για τα Τέμπη: ”Καιγόμουν από τις λαμαρίνες”

”Βγήκα από το τρένο για να ανασάνω και μπήκα να βοηθήσω”

Δεν παραδίδουν τη σορό του Ναβάλνι οι Αρχές

«Θέλουν να καλύψουν τα ίχνη τους», λένε οι συγγενείς του

Επιχείρηση Οβελίας Σενάριο απαγόρευσης ΙΧ από το βράδυ της Ανάστασης

Επιχείρηση Οβελίας Σενάριο απαγόρευσης ΙΧ από το βράδυ της Ανάστασης

Δωρεάν η μεταφορά των οχημάτων των δικαστικών αντιπροσώπων

Δωρεάν η μεταφορά των οχημάτων των δικαστικών αντιπροσώπων

Μεγάλη προσοχή σε απάτη με κλήσεις και μηνύματα από αριθμούς εξωτερικού

Μεγάλη προσοχή σε απάτη με κλήσεις και μηνύματα από αριθμούς εξωτερικού

«Δεν έχουμε που να πάμε, που μπορούμε να πάμε;»: Οι Ουκρανοί για τη ρωσική εισβολή, όπως την έζησαν

Οι κάτοικοι της Ουκρανίας έχουν ονόματα, φωνή και μιλούν για τον πόλεμο,…