Λουκέτο σε 1.200 καταστήματα Zara, Bershka και Pull & Bear -Τι ανακοίνωσε ο Όμιλος

Βαθιά μπαίνει το νυστέρι στον ισπανικό όμιλο της Inditex (ιδιοκτήτρια εταιρεία του Zara) η οποία ανακοινώνει δραστικές περικοπές στον απόηχο της πανδημίας του κορονοϊού.

Η Inditex έχει στο χαρτοφυλάκιό της και άλλα brands όπως το Massimo Duti και τα Bershka, Pull & Bear.

Η μεγαλύτερη εταιρεία στις λιανικές πωλήσεις ρούχων παγκοσμίως παρουσίασε ένα πρόγραμμα ύψους 2,7 δισ. ευρώ που θα οδηγήσει στο κλείσιμο έως και 1.200 καταστημάτων και θα δώσει έμφαση στις πωλήσεις μέσω διαδικτύου.

Στο πλαίσιο του προγράμματος, ο ισπανικός όμιλος θα επενδύει από 900 εκατ. ευρώ για κάθε έτος στην ερχόμενη τριετία, ώστε οι online πωλήσεις να αντιστοιχούν στο 25% των συνολικών πωλήσεων σε σχέση με το 14% που είχαν το 2019.

Ο αριθμός των καταστημάτων που θα αναστείλουν τη λειτουργία τους ανέρχεται στο 13% με 16% του συνολικού δικτύου και αποτελεί μέρος της στρατηγικής της Inditex για την περίοδο έως το 2022. Σύμφωνα με την Inditex θα δοθεί έμφαση στην ψηφιοποίηση, την ενοποίηση των καταστημάτων με τις online πωλήσεις και τη βιωσιμότητα.

Στο πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους οι πωλήσεις του ομίλου διαμορφώθηκαν στα 3,3 δισ. ευρώ, επιβεβαιώνοντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών. Κατά την αντίστοιχη περίοδο του 2019 τα έσοδα είχαν διαμορφωθεί σε 5,93 δισ. με την πτώση να αποδίδεται στα περιοριστικά μέτρα που ελήφθησαν για την αντιμετώπιση του κορονοϊού σε πολλές χώρες. Σύμφωνα με την εταιρεία, το 88% των καταστημάτων της έκλεισε λόγω των περιοριστικών μέτρων.

Μέχρι την λήξη του 2020 θα έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή των νέων online studios της αλυσίδας Zara, στην Ισπανία, αλλά και θα έχει τεθεί σε εφαρμογή το σύστημα ιχνηλάτησης των προϊόντων από όλες τις αλυσίδες που ελέγχει η Inditex, επιτυγχάνοντας μεγαλύτερη διαφάνεια κατά μήκος της εφοδιαστικής αλυσίδας, στα πλαίσια της εφαρμογής του προγράμματος Inditex Open Platform με χρονικό ορίζοντα το 2021.

Στόχος είναι το δίκτυο να μην ξεπερνά τα 6.900 καταστήματα παγκοσμίως, από 7.412 που είναι σήμερα. Επιπλέον, σχεδιάζει το άνοιγμα νέας γενιάς καταστημάτων -περί τα 150 ετησίως μέχρι το 2022- μεγαλύτερα και πιο ελκυστικά στον πελάτη, στους πλέον εμπορικούς δρόμους, προσδοκώντας σε ετήσια αύξηση πωλήσεων μεταξύ 4% και 6% σε μακροπρόθεσμη βάση.

aftodioikisi.gr

You May Also Like

H νέα σειρά που θα βασιστεί σε μερικά από τα κορυφαία βιβλία φαντασίας και θα κάνει χαμό

H νέα σειρά που θα βασιστεί σε μερικά από τα κορυφαία βιβλία…

Α. Γάνι: “Έφυγα από το Αφγανιστάν για να αποτρέψω την αιματοχυσία”

Α. Γάνι: “Έφυγα από το Αφγανιστάν για να αποτρέψω την αιματοχυσία”

Johnny Depp: Πιθανό η Disney να ζητήσει την επιστροφή του στους «Πειρατές της Καραϊβικής» μετά τη δικαίωσή του

Ωστόσο, ο Ντεπ έχει ήδη δηλώσει πως παρά το γεγονός ότι ήθελε…

Οι Γερμανοί θέλουν «ακρωτηριασμό» της Ελλάδας και νομιμοποίηση των τουρκικών διεκδικήσεων!

Οι Γερμανοί θέλουν «ακρωτηριασμό» της Ελλάδας και νομιμοποίηση των τουρκικών διεκδικήσεων!

Το Google Doodle γιορτάζει τον πρωτοπόρο του εμβολίου ανεμοβλογιάς Δρ. Michiaki Takahashi

Με αφορμή τη γέννησή του Michiaki Takahashiη Google τον τιμά με το…

Πεντάχρονη σκοτώθηκε από αδέσποτη σφαίρα σε φαβέλα του Ρίο ντε Τζανέιρο

Τη χρονιά που πέρασε, 6.429 άνθρωποι σκοτώθηκαν από πυρά αστυνομικών σε όλη την Βραζιλία

Ιταλία: Πακέτο 1 δισ. για στήριξη της ηλεκτροκίνησης

Η ιταλική κυβέρνηση εξετάζει ένα σχέδιο ύψους 930 εκατ. ευρώ, ήτοι 1…

Τουρκμενιστάν: Κλείνει η «Πύλη της Κολάσεως»

Ο πρόεδρος του Τουρκμενιστάν έδωσε εντολή σε ειδικούς να βρουν έναν τρόπο να σβήσουν μία φωτιά που…