«Οι Παπαροκάδες ήταν μπίζνα». Ο πρώην παπαροκάς Παντελεήμων, πέταξε τα ράσα το 2005 και αποκαλύπτει την αλήθεια

Παπαροκάδες ή “Ελεύθεροι” όπως ήταν το όνομα του συγκροτήματος, ποιος δεν τους θυμάται; Το συγκρότημα μέσα από το οποίο μιλούσαν για τον Κύριο, για την Ορθοδοξία, για τη θρησκεία. Ο Παντελεήμων, ο τραγουδιστής του συγκροτήματος είναι πια πρώην παπαροκάς μιας και έβγαλε τα ράσα και άφησε τον μοναχισμό από το 2005.

 

Σε συνέντευξη του ο Γιάννης Παπανικολάου εξηγεί τους λόγους που αποχώρησε, ενώ αναφέρετε και στο νέο γκρουπ στο οποίο ηγείται. Παρουσιάζει τη heavy metal μπάντα “Diviner” και σχολιάζει “Οι Παπαροκάδες ήταν μπίζνες”.

Ο Γιάννης Παπανικολάου εξηγεί πως ξεκίνησαν όλα, πως ένα CD έφτασε στα χέρια ενός δημοσιογράφου. Στη συνέχεια παρουσίασε εκείνος τον Γιάννη και τον ηγούμενο και έτσι ξεκίνησαν όλα. “Δεν είχαμε ιδέα τι θα ακολουθούσε”, λέει. Και συνεχίζει λέγοντας ότι “το ράσο σε συνδυασμό με τη ροκ μουσική και έναν στίχο που ήταν μανιφέστο τράβηξαν. Ήταν και η εποχή με τον Χριστόδουλο.

Η δημοσιότητα νομίζω ξέφυγε από κάθε έλεγχο. Δεν κινούσα εγώ τα νήματα του πράγματος αυτού. Ήταν υπερβολικό. Χάλασε τον ρομαντισμό της πρώτης εποχής. Δεν μπορείς να λες ότι κάνω πνευματική ζωή και από την άλλη να είσαι 365 μέρες τον χρόνο με κόσμο και συναυλίες.

 

Προέκυψε η ιδέα από τον ηγούμενο ότι όλο αυτό πρέπει να το εκμεταλλευτούμε και οικονομικά. Οπότε άρχισαν να ανοίγουν μαγαζάκια για να αγοράζει ο κόσμος κομποσκοίνια, εστιατόρια για να τρώει και μαγαζί για να πουλάει χυλόπιτες Εκεί κατάλαβα ότι ξεφύγαμε. Έγινε καθαρή μπίζνα», υπογραμμίζει ο πρώην Παπαροκάς Γιάννης Παπανικολάου.

Οι Παπαροκάδες και οι δουλειές από τα κέρδη

Επιρρίπτοντας ξεκάθαρα ευθύνες στον πατέρα Νεκτάριο Μουλατιώτη, δίχως όμως να τον κατονομάσει. Μιας και αναφέρει ότι εκείνος ξεκίνησε την εμπορική εκμετάλλευση.  “Η διαχείριση της δημοσιότητας ήταν λάθος. Η διαχείριση έγινε για ίδιον όφελος και την… κονόμα. Δεν ήθελα να μετέχω σε μια ομάδα που ο κόσμος μας έβλεπε σας επιχειρηματίες. Έφυγα όταν κατάλαβα ότι κάποιοι το εκμεταλλεύονταν»

 

«Είχαμε έσοδα και χωρίς όλα αυτά. Εγώ εκεί ήμουν κτηνοτρόφος. Είχα 250 γίδια, 50 πρόβατα, αγελάδες, γουρούνια. Έφυγα όταν κατάλαβα ότι αυτό που είχα μέσα στη ψυχή μου κάποιοι το εκμεταλλεύονταν. Αυτοί καλά κάνανε και συνέχισαν την μπίζνα. Εμένα ο δρόμος μου ήταν έως εκεί”.

Ο Γιάννης Παπανικολάου παρουσιάζει τη ζωή του τότε και λέει πως η δημοσιότητα έφερε τραπέζια με πολιτικούς, με μουσικούς με ανθρώπους της showbiz. Διαφώνησε με τη γραμμή που ακολουθούσε ο ηγούμενος και αποχώρησε.

ΠΗΓΗ:https://www.enimerotiko.gr/

You May Also Like

«Αν μπορούσα να κάψω όλα τα λεφτά του θα το έκανα»: Η μεγάλη πικρία της Αθηνάς Ωνάση για τον παππού της όταν ήταν 13 χρονών

Ούτε τη δημοσιότητα ούτε τα λεφτά που πήρε από τον παππούς της…

Σάμος – Ελικόπτερο: Το χρονικό της μοιραίας υδροληψίας

Δύο νεκροί από το τετραμελές πλήρωμα του πυροσβεστικού ελικοπτέρου που έπεσε κοντά…

Γυναικοκτονίες: Η κοινωνία δεν γνωρίζει το βάθος του προβλήματος

Table of Contents Hide Διάφορα στάδιαΛεκτικές επιθέσειςΤο Strong MeΠρόληψη έμφυλης βίαςΞεχωριστό αδίκημα,…

Σαντορίνη: Έστριψε να φωτογραφήσει την καλντέρα και σκότωσε ένα 34χρονο

Ένα ακόμη δυστύχημα που μεγαλώνει τη λίστα με τους θανάτους στον δρόμο…

Θάνατος βρέφους στα Γρεβενά: «Δεν είχε κανένα πρόβλημα υγείας το μωρό μας» λέει η μητέρα

Σε κατάσταση σοκ οι γονείς του βρέφους 35 ημερών που πέθανε τις…

Φωτεινή Βασιλειάδου: Η “άγνωστη” κόρη της μεγάλης Γεωργίας Βασιλειάδου και η τεράστια ομοιότητα με τη μητέρα της

Φωτεινή Βασιλιάδου: Η κόρη της σπουδαίας ηθοποιού Γεωργίας Βασιλειάδου

Παίρνουν με τα… αυγά οι Ολλανδοί τον Μπέζος επειδή θέλει να γκρεμίσει ιστορική γέφυρα για να περάσει το νέο του κότερο

Μπλοκαρισμένο στο ναυπηγείο όπου κατασκευάστηκε παραμένει το 127 μέτρων υπερπολυτελές γιοτ του…

«Κεραυνοί» από τον Πειραιώς Σεραφείμ κατά του Ελπιδοφόρου για τα gay βαφτίσια

Ιερός πόλεμος έχει ξεσπάσει στους κόλπους της Εκκλησίας

Το εντυπωσιακό σπίτι στη Σαντορίνη που κάποτε ήταν σπηλιά.

Το αρχιτεκτονικό γραφείο Kapsimalis Architects που βάση του έχει τη Σαντορίνη, καταφέρνει και αναδεικνύει…