Τέλος στα παζάρια μεταξύ παρόχων για την καλύτερη προσφορά – αντιπροσφορά βάζει η νέα διαδικασία ακύρωσης αιτημάτων φορητότητας που εισάγει η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (EETT) από τις 3 Ιουνίου 2018. Μεγάλος χαμένος στην υπόθεση… οι χρήστες.

Η ανακοίνωση της EETT

Βελτιώσεις στη διαδικασία ακύρωσης αιτημάτων φορητότητας, προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα που έχουν εμφανιστεί, αποφάσισε με την Απόφασή της ΑΠ.: 837/2/30-11-2017 να εισάγει η ΕΕΤΤ θέτοντας τον καταναλωτή στο επίκεντρο της διαδικασίας. Η ακύρωση αιτήματος φορητότητας αριθμών ευθυγραμμίζεται πλήρως με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης που διαθέτουν οι συνδρομητές στις συμβάσεις από απόσταση ή εκτός εμπορικού καταστήματος, όπως ορίζει η νομοθεσία περί προστασίας του καταναλωτή.

Με τη νέα διαδικασία που θα εφαρμοστεί από τις 3 Ιουνίου του 2018 ο συνδρομητής διατηρεί το δικαίωμα να υποβάλλει αίτημα ακύρωσης της αίτησης φορητότητας εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από τη σύναψη της σύμβασης μόνον εάν αυτή έγινε από απόσταση ή εκτός εμπορικού καταστήματος (π.χ. τηλεφωνικά).

Στο διάστημα αυτό των 14 ημερών η αίτηση φορητότητας δεν προωθείται προς υλοποίηση και ο συνδρομητής έχει το χρονικό περιθώριο να υπαναχωρήσει αζημίως χωρίς να παρέχει καμία εξήγηση των λόγων που τον οδήγησαν στην υπαναχώρηση.

Για τη διευκόλυνση της υποβολής αιτημάτων ακύρωσης όλοι οι πάροχοι με περισσότερους από 50.000 συνδρομητές θα έχουν την υποχρέωση να παρέχουν τη δυνατότητα υποβολής μέσω τηλεφωνικής κλήσης σε αυτοματοποιημένο σύστημα IVR (Interactive Voice Response).

Η λήψη της ανωτέρω Απόφασης έγινε σε συνέχεια σχετικής δημόσιας διαβούλευσης που είχε διεξάγει η ΕΕΤΤ στο διάστημα από 27 Ιουλίου μέχρι 21 Σεπτεμβρίου 2017.

Τι σημαίνει αυτό για τους χρήστες;

Με την υπάρχουσα διαδικασία, όταν κάποιος χρήστης πραγματοποιήσει αίτημα φορητότητας αυτό καταχωρείται άμεσα από τον «νέο» πάροχό στο σύστημα. Ο «παλιός» πάροχος ενημερώνεται σχετικά και επιστρέφει με νέα, οικονομικότερη, αντιπροσφορά.

H νέα διαδικασία θα δημιουργήσει προβλήματα στους χρήστες καθώς οι “παλιοί” πάροχοι θα βλέπουν πλέον πολύ αργά το αίτημα στο σύστημα, όταν πια ο πελάτης δεν θα έχει δικαίωμα υπαναχώρησης καθώς θα έχει επέλθει το χρονικό διάστημα των 14 ημερών.

Μεγάλοι χαμένοι λοιπόν οι χρήστες οι οποίοι δεν θα μπορούν πλέον να επωφεληθούν των προσφορών-αντιπροσφορών των παρόχων και πλέον θα πρέπει να σκεφτούν πολύ καλά πριν ξεκινήσουν τη διαδικασία ακύρωσης αιτήματος φορητότητας.

You May Also Like

Το ύστατο αντίο στη ΔΕΗ: Έρχονται τα ηλιακά κεραμίδια που προσφέρουν δωρεάν ρεύμα

Ηλιακά κεραμίδια: Η τεχνοτροπία που παρέχει δωρεάν ρεύμα

Αποκάλυψη του προσώπου της Βασίλισσας Νεφερτίτη με τεχνολογία 3D imaging

Όσο εξελίσσεται η τεχνολογία 3D imaging, τόσο οι επιστήμονες θα φτάνουν ακόμη…

Ρεάλ Μαδρίτης: Η τρομερή τεχνολογία με το τείχος που αλλάζει ύψος και κάνει άλματα στις προπονήσεις

Στη Ρεάλ εξασκούνται στις στατικές φάσεις με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας,…

Chaos: Το Eλληνικό hypercar αποκαλύπτεται την 1η Νοεμβρίου!

Chaos: Το Eλληνικό hypercar αποκαλύπτεται την 1η Νοεμβρίου!

Αυτά είναι τα πιο δημοφιλή GIFs του 2017!

Τα GIFs είναι ίσως ο ευκολότερος και διασκεδαστικότερος τρόπος να εκφραστείς, γι’…

Τεχνολογία: Γιατί δεν πρέπει να ανεβάζετε φωτογραφίες παιδιών στο διαδίκτυο – Οι 6 απειλές

Το μεγαλύτερο ψηφιακό αποτύπωμα στην ιστορία θα έχουν τα παιδιά που γεννιούνται…

Bitcoin πονάς: Τα Τρίκαλα λανσάρουν το δικό τους νόμισμα ονόματι Tricoin

Οκ, δεν είναι κρυπτονόμισμα, αλλά μπορείτε να νοικιάσετε θέσεις πάρκινγκ με αυτό

To tera-yacht των 5 δισ. δολαρίων: Η πόλη που θα ταξιδεύει για πάντα

Πρόκειται για το «terayacht» με το όνομα Pangeos, όπου θα υπάρχουν ξενοδοχειακά…

Δείτε το πρώτο trailer της ταινίας «Avatar: The Way Of Water»

Δείτε το πρώτο trailer της ταινίας «Avatar: The Way Of Water»

Το λιγουρεύεστε; Σπορ διθέσιο Toyota από 16.000 ευρώ!

Η Toyota και η Suzuki θα ενώσουν τις δυνάμεις τους για να κατασκευάσουν κάτι που θα ξαναφέρει το χαμόγελο στα χείλη