Καβάλα:Δημόσιος υπάλληλος είπε σε κωφό να εξυπηρετηθεί τηλεφωνικά……

Ο κωφός προσήλθε στη Διεύθυνση Συγκοινωνιών της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας για να εξυπηρετηθεί κατά προτεραιότητα ωστόσο βρέθηκε εξ απροόπτου.

Σε μια καταγγελία δια επιστολής προέβη ο Νομαρχιακός Σύλλογος ΑμεΑ Νομού Καβάλας.
Σύμφωνα τα όσα αναφέρει ο Σύλλογος ένα άτομο με αναπηρία προσήλθε στη Διεύθυνση Συγκοινωνιών της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας για να εξυπηρετηθεί κατά προτεραιότητα, αλλά υπάλληλος τον προέτρεψε να κλείσει τηλεφωνικό ραντεβού παρότι ήταν κωφός.

Ο Σύλλογος θεωρεί, μεταξύ άλλων, «απαράδεκτες τέτοιου είδους συμπεριφορές σε ανθρώπους που αντιμετωπίζουν πάσης φύσεως αναπηρίες και θα έπρεπε να τηρείται απαρέγκλιτα η προτεραιότητα χωρίς αμφισβήτηση, στοχοποίηση και στιγματισμό».

Η επιστολή του Νομαρχιακού Συλλόγου ΑμεΑ Νομού Καβάλας

Ο Νομαρχιακός Σύλλογος ΑμεΑ ν. Καβάλας με την παρούσα επιστολή εκφράζει την έντονη δυσαρέσκειά του για τη μη εξυπηρέτηση κωφού μέλους του κατά προτεραιότητα όπως ορίζεται από την κείμενη νομοθεσία λόγω των συνεχιζόμενων μέτρων που εφαρμόζουν κάποιες υπηρεσίες του δημοσίου, όπως η Διεύθυνση Συγκοινωνιών ΠΕ Καβάλας.

Το πρωί της Δευτέρας 22/6/2020, κωφό μέλος μας, επισκέφτηκε τη συγκεκριμένη υπηρεσία προκειμένου να εκδώσει πινακίδες για το όχημά του. Ο υπάλληλος της υπηρεσίας του απαγόρευσε να εισέλθει και του είπε να κλείσει τηλεφωνικό ραντεβού σε ένα τηλεφωνικό νούμερο, αδιαφορώντας για το ότι ο πολίτης είναι κωφός.

Αμέσως μετά επισκέφθηκε τα γραφεία του συλλόγου μας και ζήτησε την δική μας διαμεσολάβηση για να επιλυθεί το πρόβλημα που είχε προκύψει. Οι προσπάθειες που καταβάλαμε στη διάρκεια του πρωινού και για 1,5 ώρα δυστυχώς απέβησαν άκαρπες.

Έπειτα από επικοινωνία που είχαμε με την γραμματεία του Αντιπεριφεριάρχη ΠΕ Καβάλας κου Αντωνιάδη, καταφέραμε επιτέλους να μιλήσουμε με τον προϊστάμενο Διεύθυνσης Συγκοινωνιών όπου μας εξήγησε ότι λόγω των καθυστερημένων ραντεβού ΔΕΝ γίνεται να δοθεί προτεραιότητα και ότι θα έπρεπε να κλείσει ραντεβού στο τηλέφωνο 2513503497, αλλά η γραμμή βούιζε συνεχώς καθ΄ ολη την διάρκεια του πρωινού.

Εκ των υστέρων ενημερωθήκαμε ότι το τηλέφωνο των ραντεβού λειτουργεί από τις 8 έως τις 9 το πρωί.

Θεωρούμε απαράδεκτες τέτοιου είδους συμπεριφορές σε ανθρώπους που αντιμετωπίζουν πάσης φύσεως αναπηρίες και θα έπρεπε να τηρείται απαρέγκλιτα η προτεραιότητα χωρίς αμφισβήτηση, στοχοποίηση και στιγματισμό.

Καλούμε όλους τους αρμοδίους να εξασφαλίσουν το δικαίωμα των ΑμεΑ την άμεση εξυπηρέτησή τους στις δημόσιες υπηρεσίες και να μην μας αναγκάζουν να προβαίνουμε σε καταγγελίες για να επιτευχθεί το αυτονόητο.
πηγή φωτό: kavalapost

Πηγή: https://www.voria.gr/article/kavala-ipallilos-ipe-se-kofo-na-exipiretithi-tilefonika

 

You May Also Like

Επίθεση με βιτριόλι: Σκληρή και αποστασιωπημένη η 35χρονη

Επίθεση με βιτριόλι: Σκληρή και αποστασιωπημένη η 35χρονη

Προολυμπιακό τουρνουά: Εμπόδιο… γιουγκοσλαβικό

Με Σλοβενία, Κροατία στο ΣΕΦ θα κριθεί το εισιτήριο της Εθνικής για το Παρίσι

Γιάννης Κότσιρας: Να κάνεις αγώνα να μεγαλώσεις ένα παιδί και να το σκοτώνουν

Γιάννης Κότσιρας: Να κάνεις αγώνα να μεγαλώσεις ένα παιδί και να το…

Σκέρτσος: Πολύ πιο ελεύθερο και αισιόδοξο το καλοκαίρι

Σκέρτσος: Πολύ πιο ελεύθερο και αισιόδοξο το καλοκαίρι

Τι έψαξαν περισσότερο οι Έλληνες το 2022 στη Wikipedia

Ουκρανία, Ελισάβετ και Παΐσιος «ξεχώρισαν»

Kαταγγελία για bullying: «Χτυπούσαν τον 13χρονο γιο μου, τον βιντεοσκοπούσαν και του έπαιρναν το χαρτζιλίκι»

Kαταγγελία για bullying: «Χτυπούσαν τον 13χρονο γιο μου, τον βιντεοσκοπούσαν και του…

Ιλαρά: 8 κρούσματα στην Ελλάδα – Σύσταση για εμβολιασμό

ΕΟΔΥ: Ο εμβολιασμός ασπίδα προστασίας

Δύναμη ο Τσιτσιπάς! Νίκησε σε απαιτητικό ματς και πέρασε στον τρίτο γύρο του Australian Open

Δύναμη ο Τσιτσιπάς! Νίκησε σε απαιτητικό ματς και πέρασε στον τρίτο γύρο…