Σε αντίθεση με προβλέψεις ειδικών και προς έκπληξη πολλών, οι ρωσικές αερομεταφορές συνεχίζουν τις δραστηριότητές τους παρά τις κυρώσεις, όπως αναφέρει σχετικά η Deutsche Welle

Σε αντίθεση με προβλέψεις ειδικών και προς έκπληξη πολλών, οι ρωσικές αερομεταφορές συνεχίζουν τις δραστηριότητές τους παρά τις κυρώσεις, όπως αναφέρει σχετικά η Deutsche Welle. Μετά την εισβολή στην Ουκρανία, οι δυτικές χώρες έκλεισαν τους εναέριους χώρους τους σε ρωσικά αεροσκάφη. Πολλές αεροπορικές εταιρείες διέκοψαν τις συνεργασίες τους με ρωσικές εταιρείες και κολοσσοί όπως η ευρωπαϊκή Airbus και η αμερικανική Boeing σταμάτησαν να τους παρέχουν καίριας σημασίας ανταλλακτικά. Αμέσως μετά τη ρωσική επίθεση πολλοί έσπευσαν να προβλέψουν ότι οι εγχώριες αερομεταφορές δεν θα άντεχαν πάνω από δύο εβδομάδες. Πέρασε ένα εξάμηνο και πλέον, αλλά δεν επιβεβαιώθηκαν.

Πριν από τον πόλεμο στην Ουκρανία οι ρωσικές αεροπορικές εταιρείες διαχειρίζονταν περίπου 800 αεροσκάφη, σχεδόν όλα δυτικού τύπου. Περίπου 120 εκατομμύρια επιβάτες μετακινήθηκαν με ρωσικές εταιρείες το 2019, δηλαδή πριν από την πανδημία, βάσει στοιχείων της κρατικής Aeroflot. Περισσότερα από τα μισά δρομολόγια αφορούσαν διεθνείς προορισμούς, αλλά πλέον φέτος τον Φεβρουάριο οι περισσότερες διεθνείς πτήσεις είχαν ανασταλεί. Η μείωση σχεδόν κατά 50% των ρωσικών πτήσεων έχει παραδόξως και θετικές συνέπειες. Προτεραιότητα πλέον αποτελεί η εξυπηρέτηση πτήσεων εσωτερικού στη Ρωσία, ενώ πολλά αεροσκάφη, που βρίσκονται καθηλωμένα στο έδαφος, έχουν τη δυνατότητα να καλύψουν με εξαρτήματα όσα ίπτανται. «Η αποσυναρμολόγηση αεροσκαφών που βρίσκονται στο έδαφος αποτελεί μια διέξοδο», αναφέρει η Ρωσίδα ειδικός Αναστασία Νταγκάεβα.

Ακόμη και σήμερα η ρωσική αεροπορική βιομηχανία χρησιμοποιεί σχεδόν αποκλειστικά αεροσκάφη τύπου Boeing και Airbus, τα οποία ανήκουν σε ξένους επενδυτές. Το γεγονός αυτό είναι συνέπεια της σύμβασης του Κέιπ Τάουν του 2001, η οποία διασφαλίζει στους επενδυτές ότι οι συμμετέχουσες χώρες δημιουργούν τις προϋποθέσεις χαμηλού πιστωτικού κινδύνου. Ετσι λοιπόν μια αναδυόμενη οικονομία, όπως τότε η Ρωσία, κατάφερε να ανανεώσει τον στόλο της σοβιετικής εποχής με μοντέρνα δυτικά αεροσκάφη. Με το ξέσπασμα του πολέμου στην Ουκρανία, Δυτικοί επενδυτές ζήτησαν πίσω τα μισθωμένα αεροσκάφη τους, ήτοι περισσότερα από 500, αξίας άνω των 10 δισ. δολαρίων. Με ειδικό νόμο όμως ο πρόεδρος Πούτιν επέτρεψε στις ρωσικές εταιρείες να εγγράψουν τα αεροσκάφη σε ρωσικά μητρώα. Τέλος αναφέρεται πως τα ρωσικά αεροσκάφη χρησιμοποιούν σύγχρονο λογισμικό και επικαιροποιημένα συστήματα ημιαγωγών.

ΠΗΓΗ: https://www.kathimerini.gr

You May Also Like

Ιταλικά σουπερμάρκετ σταματούν τις πωλήσεις ισραηλινών προϊόντων – Φέρνουν στα ράφια την «Gaza Cola»

Τα έσοδα από τη νέα πρωτοβουλία θα στηρίξουν την κατασκευή νοσοκομείου στη Λωρίδα της Γάζας

Έφυγε από τη ζωή ο El Risitas του ‘Spanish laughing guy’ meme

Έφυγε από τη ζωή ο El Risitas του ‘Spanish laughing guy’ meme

Ρεκόρ για τα «Αirbnb» στην Ελλάδα

Ξεπέρασαν τις 28,5 εκατ. διανυκτερεύσεις το 2022, πάνω και από το 2019 (πίνακες)

700 προσλήψεις εποχικών σε Δασικές Υπηρεσίες

700 προσλήψεις εποχικών σε Δασικές Υπηρεσίες

Νέο “κύμα” απολύσεων ετοιμάζεται να κάνει ο Μαρκ Ζούκενμπεργκ, περίπου έξι μήνες μετά την ανακοίνωση 11.000 απολύσεων.

Meta: Ο Ζούκενμπεργκ ετοιμάζεται για ακόμη 10.000 απολύσεις

Δόθηκε παράταση 1+1 μήνα για διασύνδεση με POS

Την παράταση για 1+1 μήνα αποφάσισε και επίσημα η ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και της ΑΑΔΕ

Συντάξεις Φεβρουαρίου 2017: Πότε πληρώνουν ΙΚΑ, ΟΑΕΕ, ΟΓΑ και δημόσιο

Από τις 30 Ιανουαρίου μέχρι τις 02 Φεβρουαρίου, θα καταβληθούν στους συνταξιούχους…

Θερμοκρασίες υψηλότερες από το κανονικό από τον Μάρτιο μέχρι τον Μάιο, λόγω Ελ Νίνιο

Το 2023 ήταν μακράν η πιο ζεστή χρονιά που έχει καταγραφεί ποτέ!

Επίδομα 534 ευρώ-ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ: Στις 21 Αυγούστου η πληρωμή-Ποιους αφορά

Επίδομα 534 ευρώ-ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ: Στις 21 Αυγούστου η πληρωμή-Ποιους αφορά