Ερευνα για θανάτους ηλικιωμένων που έκαναν το εμβόλιο της Pfizer

O Νορβηγικός Οργανισμός Φαρμάκων γνωστοποίησε ότι δύο τρόφιμοι γηροκομείων πέθαναν μερικές μέρες μετά την λήψη του εμβολίου Pfizer-BioNTech για τον Covid-19 και ότι ξεκίνησε έρευνα σχετικά με τους θανάτους.

«Πρέπει να αξιολογήσουμε εάν το εμβόλιο είναι η αιτία θανάτου ή εάν είναι σύμπτωση που συνέβη αμέσως μετά τον εμβολιασμό», δήλωσε ο ιατρικός διευθυντής του Οργανισμού, Steiner Madsen.

Σημείωσε επίσης ότι, επειδή τα άτομα είναι σε προχωρημένη ηλικία, λαμβάνουν το εμβόλιο πρώτα και πως είναι πιθανό οι θάνατοι να είναι τυχαίοι.

Αξιωματούχοι υγείας σημείωσαν ότι περίπου 400 ηλικιωμένοι πεθαίνουν κάθε εβδομάδα στα γηροκομεία της χώρας.

Είπαν ότι θα συνεχίσουν να παρακολουθούν τις ανεπιθύμητες ενέργειες του εμβολίου, αλλά δεν έχει αποδειχθεί θάνατος από τον εμβολιασμό.

«Μετά τη χρήση του εμβολίου στο Ηνωμένο Βασίλειο και τις Ηνωμένες Πολιτείες, έχουν αναφερθεί ορισμένες περιπτώσεις σοβαρών αλλεργικών αντιδράσεων», ανέφερε το πρακτορείο. “Οι περισσότερες ανεπιθύμητες ενέργειες εμφανίζονται αμέσως μετά τον εμβολιασμό και εξαφανίζονται μετά από μερικές ημέρες.”