Συνεχίζεται η τραγωδία στο θέατρο – Καταγγελίες και πιέσεις προς την Πολιτεία για την κάθαρση

Την κύρια ευθύνη την έχουν φυσικά οι θύτες, ωστόσο όλο και περισσότεροι παραδέχονται πλέον τη συνενοχή τους αφού ήξεραν και δεν μιλούσαν. Με αυτόν τον τρόπο βοήθησαν να… γεννηθεί το τέρας, το οποίο ζούσε πίσω από την αυλαία και «έτρωγε» όποιον επιχειρούσε να αντισταθεί.

Κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί πριν από περίπου ένα μήνα, όταν η Σοφία Μπεκατώρου έσπασε τη σιωπή της αποκαλύπτοντας ότι έπεσε θύμα βιασμού σε ηλικία 21 ετών, τα όσα σοκαριστικά θα ακολουθούσαν με το ελληνικό #MeToo να ταρακουνά το ελληνικό θέατρο συθέμελα. Κανείς εκτός… από τους ίδιους τους ηθοποιούς που βίωναν το δράμα, αλλά και όσους το παρακολουθούσαν μένοντας εγκληματικά αμέτοχοι.

Από την πρώτη στιγμή, που η Ζέτα Δούκα πήρε τη σκυτάλη από την Ολυμπιονίκη και άνοιξε τον Ασκό του Αιόλου για τον χώρο του θεάματος πολλοί έχασαν τον ύπνο τους και άλλοι προχώρησαν σε σπασμωδικές κινήσεις, με τις οποίες μάλλον επιβεβαίωναν την ενοχή τους παρά το αντίθετο…

Ωστόσο δεν φταίνε μόνο οι θύτες. Όσο παιρνούν οι μέρες αποδεικνύεται ότι σχεδόν κανένας από όσους βρίσκονται στον χώρο του θεάτρου δεν είναι άμοιρος ευθυνών.

Την κύρια ευθύνη την έχουν φυσικά οι θύτες, ωστόσο όλο και περισσότεροι παραδέχονται πλέον την «συνενοχή» τους αφού ήξεραν και δεν μιλούσαν. Με αυτόν τον τρόπο βοήθησαν να… γεννηθεί το τέρας, το οποίο ζούσε πίσω από την αυλαία και «έτρωγε» όποιον επιχειρούσε να του αντισταθεί.

Ολοένα και περισσότεροι ηθοποιοί καθημερινά ανοίγουν την καρδιά τους και αποκαλύπτουν τα όσα φρικιαστικά βίωσαν, επιδιώκωντας να «ζήσουν» το όνειρό τους, το οποίο έβλεπαν μέρα με τη μέρα να μετατρέπεται σε εφιάλτη.

Πολλοί δεν άντεξαν και παράτησαν την τέχνη, που τόσο αγάπησαν, ενώ κάποιοι δεν δίστασαν να φύγουν ακόμα και από τη χώρα, αφού δεν ενέδωσαν στις ορέξεις κάποιου άρρωστου είτε σκηνοθέτη, είτε θιασάρχη και είδαν την καριέρα τους να «σβήνει» και να χάνεται το στίγμα τους από τον χάρτη του θεάτρου.

Μια τέτοια περίπτωση είναι αυτή της Άννας Τσουκαλά, η οποία έγινε ευρέως γνωστή από τους ρόλους της ως «Μελέκ» στο «Μη μου λες αντίο» του Μανούσου Μανουσάκη και «κυρα-Φροσύνη» στη «Στη λίμνη των στεναγμών».

Διαβάστε τη συνέχεια εδω: in.gr