Κι όμως υπάρχουν ελληνικές τηλεοπτικές σειρές, οι οποίες ποτέ δεν κατάφεραν να κερδίσουν την αναγνώριση και την τηλεθέαση που τους άξιζε.

Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και μακαρίζουμε την τύχη μας που υπάρχει πια ίντερνετ, Netflix κι άλλες ψηφιακές πλατφόρμες, που σου δίνουν τη δυνατότητα να δεις ό,τι τραβά η ψυχή σου, μακριά από τις ίδιες και τις ίδιες επαναλήψεις ελληνικών σειρών που επιλέγουν τα κανάλια για να γεμίσουν το πρόγραμμα των θερινών μηνών.

Βλέπεις ανάμεσα σε Ρετιρέ, Κωνσταντίνου και Ελένης, Μεν και Δεν, Δύο Ξένους και Είσαι το Ταίρι μου, σπάνια τρυπώνανε και κάποιες εξαιρετικές σειρές, που ποτέ δεν πήραν την αναγνώριση και την τηλεθέαση που τους άξιζε. Αν τις βρεις κάπου διαθέσιμες, μη διστάσεις λοιπόν.

Είμαστε στον Αέρα (Mega 1997-1999, 2 σεζόν)

Από μια σειρά συμπτώσεων, τέσσερις παλιοί συμμαθητές, τριανταπεντάρηδες σήμερα, ξαναβρίσκονται μαζί. Και, από μια σειρά παρανοϊκών εμμονών, ξεκινούν έναν ραδιοφωνικό σταθμό, εις ανάμνησιν ενός Γυμνασιακού Ραδιοπειρατικού τους επιτεύγματος. Όπως καταλαβαίνεις η φάση ήταν «βασικά να πούμε, είμαστε στον αέρα» με ένα από τα καλύτερα τραγούδια τίτλων που ακούσαμε ποτέ στην ελληνική τηλεόραση. Στέλιος Μάινας, Θοδωρής Αθερίδης, Ιεροκλής Μιχαηλίδης και Άκης Σακελλαρίου, δίνουν τέρμα φυσικές κι αβίαστες ερμηνείες με μπόνους τον Χεβιμεταλλά Σταρόβα και τον καθηγητή Πουλικάκο να ανεβάζουν κι άλλο το καλτ λέβελ της σειράς, όσο η Δήμητρα Ματσούκα τερμάτιζε το σέξινεζ.

Όσο τη βλέπεις, είναι σίγουρο ότι θα αναφωνήσεις γιατί δεν φτιάχνουν και τώρα τέτοιες σειρές ρε παιδιά, βουτηγμένος σε μια ροκ 90s νοσταλγία.

Κανείς δεν λέει σ’ αγαπώ (2004, 1 σεζόν)

Η Κορίνα κι ο Χάρης, παλιοί συμμαθητές και εχθροί, θα βρεθούν συνάδελφοι στη συντακτική ομάδα του ίδιου περιοδικού και θα διασταυρώσουν τα ξίφη τους με εκρηκτικά αποτελέσματα. Ο παιχνιδιάρης Έρωτας όμως καιροφυλακτεί για να δοκιμάσει τις αντοχές της ρομαντικής Κορίνας και την αυτοπεποίθηση του δυναμικού Χάρη και ν’ αποδείξει ότι τελικά έχουν δίκιο αυτοί που λένε ότι τα ετερώνυμα έλκονται…

Δύσκολα θα πετύχεις ελληνική κομεντί που να μην τσαλαβουτά σε χιλιοπαιγμένα κλισέ, βαρετό σενάριο και νερόβραστες ατάκες. Ε λοιπόν, στο Κανείς Δεν λέει σ’αγαπώ δεν θα πετύχεις τίποτα από τα παραπάνω, αντίθετα θα βρεις φυσιολογικούς κι όχι ξύλινους ήρωες μιας και η χημεία του πρωταγωνιστικού διδύμου της Άννας Μαρίας Παπαχαραλάμπους και του Γιώργου Καραμίχου είναι στα αδιαμφισβήτητα ατού της σειράς. Παράλληλα το έξυπνο σενάριο, κι η γλυκόπικρη νοσταλγική ατμόσφαιρα που ντύνει τη σειρά, κερδίζει τον τηλεθεατή από το πρώτο κιόλας επεισόδιο.

Εθνική Ελλάδος (2015, 1 σεζόν)

Μετά την τεράστια επιτυχία που έκαναν οι Σαββατογεννημένες και την τεραστιότερη του Παρά Πέντε, όλοι περίμεναν το επόμενο τηλεοπτικό βήμα του Γιώργου Καπουτζίδη. Εκείνος έφτιαξε την Εθνική Ελλάδος που προβλήθηκε από τη συχνότητα του Mega κι έληξε άδοξα μετά από 15 επεισόδια.

Το στόρι της σειράς είναι το ακόλουθο: «Η Νίκη Αγγελίδου (Σμαράγδα Καρύδη) είναι μια χωρισμένη μητέρα δύο παιδιών η οποία ψάχνει εδώ και τρία χρόνια να βρει δουλειά αλλά δεν τα καταφέρνει γιατί κανείς δεν την προσλαμβάνει. Παρακολουθώντας τηλεόραση, ανακαλύπτει ένα άθλημα που παίζεται στον πάγο, το κέρλινγκ (curling), το οποίο είναι τελείως άγνωστο στην Ελλάδα. Βλέποντας ότι κάποιος μπορεί να ξεκινήσει ως αθλητής κέρλινγκ ανεξαρτήτου ηλικίας, αποφασίζει να δημιουργήσει την πρώτη Εθνική Ομάδα Κέρλινγκ για την Ελλάδα».

Δίχως άλλο πρόκειται για μια από τις πιο ενδιαφέρουσες σειρές των τελευταίων χρόνων, μιας και κλείνει το μάτι στον θεατή, ασχολούμενη με πολλά από τα κακώς κείμενα της νεοελληνικής πραγματικότητας. Καλογραμμένο σενάριο, πολύ δυνατές ερμηνείες και μπόλικες ανατροπές δίνουν ένα αποτέλεσμα που δεν είχαμε συνηθίσει στην ελληνική τηλεόραση.

Oυκ αν λάβοις (2010, 1 σεζόν)

Ο Γιώργος Φειδάς θα μνημονεύεται πάντα ως ο δημιουργός των Singles, ωστόσο είναι μεγάλο κρίμα κι άδικο να μην αναφέρουμε την πλέον φιλόδοξη προσπάθεια που φιλοξενήθηκε ποτέ στην ελληνική τηλεόραση, το κρυμμένο animation διαμαντάκι που ακούει στο όνομα του Ουκ Αν Λάβοις Παρά του Μη Έχοντος, που κυκλοφόρησε το 2010 με βασικούς πρωταγωνιστές του τον Μένιππο (Πάνος Μουζουράκης), τον Χάρο (Λευτέρης Ελευθερίου) και τον Ερμή (Γιάννης Σαρακατσάνης).

Αυτή η σειρά είχε όλα τα εχέγγυα να γίνει το ελληνικό Family Guy και South Park σε συσκευασία ενός και μπράβο της. Ακόμη κι αν δεν τα κατάφερε να φτάσει σε τόσο ψηλό level, ήταν μια παραπάνω από αξιοπρεπής πρόταση με κατάμαυρο χιούμορ, ευφυή αστεία και φωνητικά γκεστ σταρ από όλα σχεδόν τα καλά παιδιά της ελληνικής τηλεόρασης. Προβλήθηκε από τη συχνότητα του Mega κι αν την πετύχεις πουθενά, προφανώς μη διστάσεις.

Αχ και να ‘ξερες (2002, 1 σεζόν)

Η σειρά παρακολουθεί την ιστορία δύο αστυνομικών, του Τάσου και του Αντώνη, που παίρνουν μετάθεση από τις υπηρεσίες τους στην Ε.Υ.Π. προκειμένου να παρακολουθήσουν έναν επιχειρηματία με ύποπτες δραστηριότητες. Τους τοποθετούν σε ένα διαμέρισμα απέναντι από το γραφείο του επιχειρηματία, το οποίο από σύμπτωση βρίσκεται πάνω από το σπίτι που μένουν τα πεθερικά του Τάσου.

Εκεί, μια σειρά από συμπτώσεις και παρεξηγήσεις, θα υποχρεώσουν τους δύο αστυνομικούς να μην ασχοληθούν με την παρακολούθηση του επιχειρηματία, αλλά με προσωπικές τους ερωτικές περιπέτειες. Ο μεν Τάσος (Γεράσιμος Γεννατάς) προσπαθεί να σώσει το γάμο του, αφού η γυναίκα του βρίσκεται να έχει σχέσεις με τον επιχειρηματία, ο δε Αντώνης (Αντώνης Μαρκουλάκης) ερωτεύεται την αρραβωνιαστικιά του γιου του επιχειρηματία.

Ο Πάνος Κοκκινόπουλος γύρισε το μακρινό 2002 για λογαριασμό του Alpha την καλύτερη ίσως μαύρη κωμωδία, στην ιστορία της ελληνικής τηλεόρασης, μετά τα Εγκλήματα.

Ρεσιτάλ ατάκας, σπαζοκόκαλο χιούμορ, τρομερός σεναριακός ρυθμός κι ένας Γιώργος Γιαννόπουλος πριν μας πετσοκόψει όλους να δίνει ερμηνεία ζωής, βρίζοντας κάθε ξεσταύρι γύρω του. Τρομερό τραγουδάκι εισαγωγής από τον Γιάννη Κούτρα, ενώ η Παναγιώτα Βλαντή ήταν σίγουρα στο top-3 των πιο ερωτεύσιμων ρόλων των 2000s.

ΠΗΓΗ:https://www.in2life.gr/