3 τροφές που διώχνουν το άγχος μακριά

Νιώθετε το άγχος να σας κατακλύζει και να σας ρουφά την ενέργεια; Υπάρχουν κάποιες πρακτικές που μπορούν να σας βοηθήσουν, όπως ο διαλογισμός, η γιόγκα αλλά και κάθε σωματική δραστηριότητα που σας δίνει ανάσες, όπως π.χ ένας απλός περίπατος. Στη λίστα με τις αγχολυτικές διαδικασίες, προσθέστε και την κατανάλωση συγκεκριμένων τροφών που αποδεδειγμένα  μπορούν να σας βοηθήσουν να χαλαρώσετε.

Αυτά είναι τα εξής:

Χαμομήλι

Το χαμομήλι περιέχει υψηλές ποσότητες αντιοξειδωτικών, τα οποία βοηθούν στη μείωση της φλεγμονής. Αυτό, όπως έχει αποδείξει η επιστήμη, λειτουργεί επίσης αποτελεσματικά και κατά του άγχους. Υπάρχουν αρκετές μελέτες που έχουν δείξει μια στενή σχέση μεταξύ του χαμομηλιού και των μειωμένων επιπέδων άγχους, με τις περισσότερες από αυτές να έχουν διεξαχθεί σε εκχύλισμα χαμομηλιού.

Πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι περιέχει L-θεανίνη, ένα αμινοξύ με θετική επίδραση στον εγκέφαλο που λέγεται ότι βοηθά στη μείωση των επιπέδων άγχους. Σε μία μελέτη, οι άνθρωποι που κατανάλωναν αυτό το αμινοξύ έδειξαν μείωση των ψυχολογικών αντιδράσεων στο στρες που συνήθως σχετίζονται με το άγχος. Το πράσινο τσάι είναι, επίσης, πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, τα οποία προάγουν την υγεία του εγκεφάλου.

Κουρκουμάς

To γνωστό μπαχαρικό περιέχει κουρκουμίνη, η οποία έχει μελετηθεί για το ρόλο της στην προώθηση της υγείας του εγκεφάλου και στην πρόληψη διαταραχών άγχους. Μελέτες έχουν δείξει ότι η κουρκουμίνη μπορεί να ενισχύσει τα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα βοηθώντας το σώμα να τα συνθέσει πιο αποτελεσματικά, ενώ έχει επίσης ισχυρές αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες. Έχει αποδειχθεί ότι η κατανάλωση κουρκουμίνης αυξάνει τα επίπεδα αντιοξειδωτικών στο αίμα, τα οποία τείνουν να είναι πολύ χαμηλά σε άτομα που πάσχουν από άγχος.