Το Facebook κλείνει το σύστημα αναγνώρισης προσώπου
Το 2017, το Facebook άρχισε να κυκλοφορεί μια λειτουργία αναγνώρισης προσώπου που σας εντοπίζει ακόμα και σε φωτογραφίες χωρίς ετικέτα. Μετά την ενεργοποίηση αυτής της δυνατότητας το 2019, το Facebook εξέπληξε τους πάντες με την απόφασή του να απενεργοποιήσει το σύστημα αναγνώρισης προσώπου στην πλατφόρμα τους. Η κίνηση είναι μέρος των προσπαθειών της να περιορίσει τη χρήση της αναγνώρισης προσώπου στα προϊόντα της, ανέφερε η εταιρεία.
Το Facebook κλείνει το σύστημα αναγνώρισης προσώπου
Το Facebook θα κλείσει το πρόγραμμα αναγνώρισης προσώπου τις επόμενες εβδομάδες. Πλατφόρμα μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν θα αναγνωρίζει πλέον αυτόματα τους χρήστες που αποφάσισαν να τους αναγνωρίσουν σε φωτογραφίες και βίντεο… Επιπλέον, η εταιρεία λέει ότι θα αφαιρέσει το πρότυπο αναγνώρισης προσώπου που χρησιμοποιείται για την αναγνώριση των χρηστών.
«Αυτή η αλλαγή θα είναι μια από τις μεγαλύτερες αλλαγές στη χρήση της αναγνώρισης προσώπου στην ιστορία της τεχνολογίας. Περισσότερο από το ένα τρίτο των καθημερινών ενεργών χρηστών του Facebook έχουν επιλέξει τη ρύθμιση αναγνώρισης προσώπου μας και μπορούν να αναγνωριστούν, και η κατάργησή της θα καταργήσει τα μεμονωμένα μοτίβα αναγνώρισης προσώπου περισσότερων από ένα δισεκατομμύριο ανθρώπων.” έγραψε με παρέα.
{} Η απομάκρυνση του Facebook από την αναγνώριση προσώπου θα επηρεάσει επίσης το σύστημα αυτόματης αντικατάστασης κειμένου (AAT). Χρησιμοποιείται εκτενώς στο 4% των φωτογραφιών, το AAT δημιουργεί περιγραφές εικόνων για άτομα με προβλήματα όρασης. Ενώ το AAT θα εξακολουθεί να μπορεί να αναγνωρίζει τον αριθμό των ατόμων σε μια φωτογραφία, δεν θα αναγνωρίζει πλέον άτομα που χρησιμοποιούν την αναγνώριση προσώπου..
Σημειωτέον, αυτή είναι η πρώτη σημαντική αλλαγή στο Facebook από την μετονομασία του σε Meta. Στο μέλλον, το Facebook ελπίζει να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου σε περιορισμένες περιπτώσεις, όπως η επαλήθευση ταυτότητας, για να αποκτήσει πρόσβαση σε αποκλεισμένους λογαριασμούς και να επαληθεύσει την ταυτότητα σε χρηματοοικονομικά προϊόντα για την αποφυγή απάτης και πλαστοπροσωπίας. Εν ολίγοις, το Facebook λέει ότι απομακρύνεται από την ευρεία αναγνώριση σε στενότερες μορφές προσωπικής πιστοποίησης.