Η ιταλική κυβέρνηση εξετάζει ένα σχέδιο ύψους 930 εκατ. ευρώ, ήτοι 1 δισ. δολαρίων, με σκοπό να ενθαρρύνει τους πολίτες να παραδώσουν τα βενζινοκίνητα ή πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητά τους και να αγοράσουν ηλεκτρικά οχήματα, σύμφωνα με σχέδιο εγγράφου που είδε το Bloomberg.

Το πακέτο, το οποίο συζητείται από το υπουργείο Βιομηχανίας, θα περιλαμβάνει οικονομικά κίνητρα αξίας έως και 13.750 προκειμένου πολίτες με ετήσιο εισόδημα χαμηλότερο από 30.000 ευρώ να αφήσουν τα μοντέλα Euro 2, τα οποία είναι άνω των 20 ετών, υπέρ νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Ο στόχος, σύμφωνα με το έγγραφο, είναι να «αλλάξει ο στόλος οχημάτων της Ιταλίας, ο οποίος είναι ένας από τους παλαιότερους στην Ευρώπη, με τουλάχιστον 11 εκατομμύρια αυτοκίνητα μοντέλου Euro 3 ή οχήματα χαμηλότερης κατηγορίας». Το μέτρο στήριξης αφορά επίσης «οικογένειες με χαμηλό εισόδημα για αγορά αυτοκινήτων που κατασκευάζονται στη χώρα».

Το λεπτομερές σχέδιο θα παρουσιαστεί σε συνάντηση με εκπροσώπους της αυτοκινητοβιομηχανίας την 1η Φεβρουαρίου, σύμφωνα με εκπρόσωπο του υπουργείου Βιομηχανίας.

Οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ιταλία αυξήθηκαν κατά 19% το 2023 σε περίπου 1,57 εκατομμύρια, σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Μεταφορών που δημοσιεύθηκαν την Τρίτη. Το μερίδιο αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων της Ιταλίας είναι χαμηλότερο από ό,τι σε άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές οικονομίες.

Την ίδια στιγμή, μετά από χρόνια ραγδαίας αύξησης των πωλήσεων, εξαπλώνονται στην Ευρώπη σημάδια βραδύτερης υιοθέτησης των ηλεκτρικών οχημάτων. Η Audi της Volkswagen μειώνει τα σχέδια επέκτασης της ηλεκτροκίνησης για να αποφύγει την επιβάρυνση των εργοστασίων και των αντιπροσώπων εν μέσω της βραδύτερης αύξησης των πωλήσεων. Τον Οκτώβριο, ο οικονομικός διευθυντής της Mercedes-Benz Group AG περιέγραψε τον ανταγωνισμό στον χώρο των EV ως «βάναυσο» και ανθυγιεινό.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση θεωρείται απίθανο να επιτύχει τους στόχους της για την ηλεκτροκίνηση στο τέλος της δεκαετίας, εάν το μπλοκ δεν βελτιώσει τη βιομηχανική του πολιτική και οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν καταφέρουν να διαθέσουν φθηνότερα ηλεκτρικά οχήματα σύντομα, ανέφεραν σε σημείωμά τους οι αναλυτές της Citi με επικεφαλής τον Harald Hendrikse.

moneyreview.gr με πληροφορίες από Bloomberg

You May Also Like

Ερντογάν: «Η Κύπρος θα ήταν όλη δική μας σήμερα, αν δεν σταματούσαμε το 1974»

Ο Ταγίπ Ερντογάν εξήγησε για άλλη μια φορά γιατί η Τουρκία πρέπει να είναι αμυντικά ανεξάρτητη

Οργώνει την Ανταρκτική ο κτηνίατρος-εξερευνητής

  Ο δόκτωρ Τζέφ Γουίλσον έχει διανύσει, ολομόναχος, σχεδόν 5.000 χιλιόμετρα στον…

Ο Πούτιν ντρόπιασε τον Ρώσο αρχικατάσκοπο μπροστά στις κάμερες: «Μίλα ξεκάθαρα, θα στηρίξεις ή στηρίζεις» (vid)

Ο Βλάντιμιρ Πούτιν και ο επικεφαλής της ρωσικής αντικατασκοπείας είχαν έναν έντονο…

Εργαζομένους άνω των 55 ετών προτιμούν τώρα οι επιχειρήσεις

Είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο τμήμα του αμερικανικού εργατικού δυναμικού

Η μετεωρολόγος, ενώ ήταν έτοιμη να πει την πρόγνωση του καιρού, έχασε τις αισθήσεις της.

ΒΙΝΤΕΟ-σοκ: Η στιγμή που η μετεωρολόγος του CBS χάνει τις αισθήσεις της την ώρα του δελτίου

Bloomberg: Το σχέδιο της Κομισιόν για το φυσικό αέριο – Πώς θα δουλεύει το όριο τιμών

Bloomberg: Το σχέδιο της Κομισιόν για το φυσικό αέριο – Πώς θα…

Πλοίο «φάντασμα» ταξίδευε στον Ατλαντικό ωκεανό για πάνω από έναν χρόνο, χωρίς πλήρωμα

Table of Contents Hide Πλοίο «φάντασμα» ταξίδευε στον Ατλαντικό ωκεανό για πάνω…

Σώτη Τριανταφύλλου: Ισλάμ και Ισλαμοαριστερά διαλύουν σιγά-σιγά την Ευρώπη

Σώτη Τριανταφύλλου: Ισλάμ και Ισλαμοαριστερά διαλύουν σιγά-σιγά την Ευρώπη

Ο Κορυφαίος Φωτογράφος για το 2023

Ο Edgar Martins αναδείχθηκε κορυφαίος φωτογράφος για το 2023 στα Sony World Photography Awards, με μια σειρά φωτογραφιών για έναν αδικοχαμένο φίλο.