«Σοκ» σε εκατομμύρια φορολογουμένους προκαλούν φέρος τα εκκαθαριστικά της Εφορίας, με τον μέσο φόρο να διαμορφώνεται σε 1.514 ευρώ έναντι 1.310 πέρυσι.

Σύμφωνα με «Τα Νέα», η σύγκριση με τα περσινά στοιχεία εκκαθάρισης των φορολογικών δηλώσεων δεν αφήνει περιθώρια παρερμηνειών. Μετά το πρώτο κύμα έξτρα άμεσων φόρων, έπεται ένα τσουνάμι φόρων στα φετινά εισοδήματα που θα εκδηλωθεί του χρόνου τέτοια εποχή ενώ μεσολαβεί η κεραμίδα του ΕΝΦΙΑ εντός των επομένων εβδομάδων.
Πέρυσι περίπου 2,5 εκατ. φορολογούμενοι με την εκκαθάριση των δηλώσεων κλήθηκαν να πληρώσουν πρόσθετο φόρο 3,295 δισ. ευρώ. Ο μέσος φόρος είχε διαμορφωθεί στα 1.310 ευρώ. Φέτος τον ίδιο λογαριασμό – 3,293 δισ. ευρώ με βάση τις εκκαθαρισμένες δηλώσεις έως χθες – καλούνται να τον πληρώσουν 2,2 εκατ. φορολογούμενοι, με τον μέσο φόρο να ανέρχεται στα 1.514 ευρώ.
Στο φόντο των τσουχτερών χρεωστικών σημειωμάτων προστίθεται και η αύξηση των προκαταβολών φόρου για τους ελεύθερους επαγγελματίες και τους αγρότες καθώς και η ακύρωση της έκπτωσης 30% στην ειδική εισφορά αλληλεγγύης πέρυσι το καλοκαίρι που δεν παρακρατήθηκε από μισθωτούς και συνταξιούχους για τους πρώτους μήνες του 2015 και αποτυπώνεται στα φετινά ραβασάκια.

Η προθεσμία για για την υποβολή φορολογικών δηλώσεων φυσικών προσώπων εκπνέει σήμερα. Μία ημέρα πριν την εκπνοή της καταληκτικής προθεσμίας πάντως, οι υποβληθείσες δηλώσεις άγγιζαν τα 6 εκατομμύρια.

Να σημειωθεί ότι :

– Η προθεσμία λήγει στις 24:00 μ.μ. σήμερα το βράδυ και όχι μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες της Τρίτης.
– Η καταληκτική προθεσμία για την υποβολή των δηλώσεων φυσικών προσώπων τα οποία είναι μέλη νομικών προσώπων με απλογραφικό λογιστικό σύστημα, είναι η 16η Αυγούστου και όχι η 15η Αυγούστου (λόγω αργίας).
– Οι δόσεις καταβολής του φόρου για τα ως άνω φυσικά πρόσωπα (μέλη νομικών) είναι δύο έναντι τριών για τα υπόλοιπα φυσικά πρόσωπα.
– Η καταληκτική προθεσμία για τις δηλώσεις νομικών προσώπων είναι η 25η Ιουλίου 2016.
– Η εμπρόθεσμη τροποποιητική δήλωση μπορεί να υποβληθεί μέχρι την καταληκτική ημερομηνία λήξης των δηλώσεων. Η εκπρόθεσμη τροποποιητική εκτός από την προσαύξηση 0,73% επί της χρεωστικής διαφοράς φόρου (εάν προκύπτει), επισύρει και το διαδικαστικό πρόστιμο του άρθρου 54 του Κ.Δ.Φ..

 

Πηγή: http://www.orizontespress.gr/www.imerisia.gr/

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

You May Also Like

Επίδομα 534 ευρώ: Οι προϋποθέσεις για τις αναστολές τον Ιανουάριο – Οι νέοι δικαιούχοι

Επίδομα 534 ευρώ: Οι προϋποθέσεις για τις αναστολές τον Ιανουάριο – Οι…

Κυριάκος Μητσοτάκης: Η Ελλάδα κέρδισε «πακέτο» άνω των 70 δισ. ευρώ

Κυριάκος Μητσοτάκης: Η Ελλάδα κέρδισε «πακέτο» άνω των 70 δισ. ευρώ

Η Κίνα συνεχίζει να αγοράζει ποσότητες ρεκόρ ρωσικού άνθρακα με σημαντική έκπτωση

Η Κίνα συνεχίζει να αγοράζει ποσότητες ρεκόρ ρωσικού άνθρακα με σημαντική έκπτωση

Η Ε.Ε. αποσύρει τα έκτακτα μέτρα στην αγορά ηλεκτρισμού

Τι σημαίνει η απόφαση για την Ελλάδα

Τα 12 επιδόματα που καταβάλλονται έως το τέλος του 2020

Τα 12 επιδόματα που καταβάλλονται έως το τέλος του 2020

TAXIS: Ανοίγει τις επόμενες ημέρες για υποβολή φορολογικών δηλώσεων

Μέσα στις επόμενες ημέρες αναμένεται να ανοίξει η ηλεκτρονική εφαρμογή στο TAXIS…

Νέοι δικαιούχοι για το επίδομα 800 ευρώ – Δείτε την απόφαση

Νέοι δικαιούχοι για το επίδομα 800 ευρώ – Δείτε την απόφαση

Επίδομα 534 ευρώ: Πότε θα γίνει η νέα πληρωμή – Οι δικαιούχοι

Επίδομα 534 ευρώ: Πότε θα γίνει η νέα πληρωμή – Οι δικαιούχοι

Οι 6 Έλληνες που ζουν το Αμερικανικό Όνειρο – Μπήκαν στη λίστα του Forbes

Φέτος, χρειάζεται να έχει κανείς τουλάχιστον 2,9 δισ. δολάρια για να μπει στη λίστα