Με τον αποδοτικότερο κινητήρα του κόσμου το νέο Toyota Yaris
Λειτουργεί με κύκλο Atkinson και οι εκπομπές CO2 είναι μειωμένες κατά 20%. Θα τον δούμε τόσο σε συμβατικές, όσο και υβριδικές εκδόσεις. Επιπλέον θα είναι διαθέσιμος στη νέα έκδοση Toyota Yaris Cross, ενώ θα υπάρχει επιλογή μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων ή CVT.
Να υπενθυμίσουμε ότι η θερμική απόδοση προκύπτει όταν διαιρέσουμε το μηχανικό έργο που παράγεται από τον κινητήρα, με τη χημική ενέργεια που προσφέρουμε μέσω του καυσίμου. Για να αυξηθεί αυτός ο αριθμός πρέπει να ελαχιστοποιηθούν οι απώλειες, όπως η θερμότητα που χάνεται, οι τριβές που αναπτύσσονται και η ενέργεια υπό μορφή καυσαερίων που αφήνεται στο περιβάλλον.
Δείτε επίσης: Στην παραγωγή γνήσια ανταλλακτικά για παλιές Toyota Supra
Για να επιτευχθεί το 40%, οι μηχανικοί της Toyota επανασχεδίασαν τους αυλούς εισαγωγής-εξαγωγής δημιουργώντας μεγαλύτερη γωνία μεταξύ τους (από τις 31 στις 41 μοίρες). Έτσι κέρδισαν μία πιο ελεγχόμενη εισαγωγή του αέρα στον θάλαμο καύσης, που επιτρέπει ταχύτερη καύση του μείγματος αέρα-βενζίνης. Επίσης, ελάττωσαν τις τριβές στα κινούμενα μέρη με ειδική επεξεργασία μετάλλων που έγινε με λέιζερ και τοποθέτηση αντλίας λαδιού με μεταβλητή χωρητικότητα, ενώ κέρδισαν τις απώλειες για την ψύξη του κινητήρα, τοποθετώντας ηλεκτρική αντλία νερού.