Ο νέος Κανονισμός Γενικών Αδειών, που εξέδωσε η ΕΕΤΤ, καθορίζει τις υποχρεώσεις των παρόχων ηλεκτρονικών επικοινωνιών και δίνει έμφαση στην προάσπιση των δικαιωμάτων των συνδρομητών και στον έλεγχο των χρεώσεών τους σε τηλεφωνία και Διαδίκτυο.

Οι σημαντικότερες υποχρεώσεις που επιβάλλει ο νέος Κανονισμός, μεταξύ άλλων, αφορούν στα ακόλουθα θέματα:

  • Συμβάσεις ορισμένου χρόνου: Ο πάροχος δεν θα έχει δικαίωμα, στη διάρκεια του ορισμένου χρόνου της σύμβασης, να αυξάνει το πάγιο ή να μειώνει τον χρόνο ομιλίας/όγκο δεδομένων του προγράμματος υπηρεσιών.
  • Αύξηση προθεσμίας για καταγγελία σύμβασης: Αυξάνεται το χρονικό περιθώριο που έχει στη διάθεσή του ο συνδρομητής για την καταγγελία της σύμβασης αζημίως, σε περίπτωση μονομερούς τροποποίησης των συμβατικών όρων ή των τιμολογίων από τον πάροχο. Η παραπάνω προθεσμία καθορίζεται, για ορισμένου ή αορίστου χρόνου σύμβαση, είτε στους τρεις μήνες, εάν ακολουθείται μηνιαίος κύκλος τιμολόγησης, είτε στους τέσσερις μήνες, για διμηνιαίο κύκλο τιμολόγησης, από την ημερομηνία εφαρμογής των τροποποιήσεων.
  • Έλεγχος υπέρογκων χρεώσεων: Οι συνδρομητές θα μπορούν να επιλέγουν τη δυνατότητα διακοπής της υπηρεσίας σε περίπτωση που ο λογαριασμός υπερβαίνει συγκεκριμένο χρηματικό ποσό, με βάση τρεις κατηγορίες επιλογών.
  • Αποστολή λογαριασμών: Σε όλες τις νέες συμβάσεις, συμπεριλαμβανομένων και των ανανεώσεων των υφιστάμενων συμβάσεων, ο συνδρομητής θα ερωτάτε να επιλέξει εξαρχής εάν επιθυμεί να λαμβάνει τον λογαριασμό σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή. Σε περίπτωση που ο συνδρομητής δεν επιλέξει και εφόσον η σύνδεσή του περιλαμβάνει υπηρεσίες Διαδικτύου, ο λογαριασμός θα αποστέλλεται ηλεκτρονικά.
  • Δωρεάν γραμμή εξυπηρέτησης βλαβών: Οι συνδρομητές θα μπορούν να καλούν τη γραμμή εξυπηρέτησης βλαβών, που διαθέτουν οι πάροχοι, χωρίς χρέωση από όλα τα δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας.
  • Αυτόματη πίστωση λογαριασμού σε περίπτωση βλαβών: Εφόσον η βλάβη υπερβαίνει τις δύο εργάσιμες ημέρες από την ημέρα δήλωσής της, ο πάροχος θα πιστώνει αυτόματα τον συνδρομητή, εντός τετραμήνου από την άρση της βλάβης και χωρίς να απαιτείται σχετική αίτηση, με το τμήμα του παγίου που αντιστοιχεί στη χρονική περίοδο διακοπής των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Επισημαίνεται ότι, η απαγόρευση της αύξησης του παγίου στις συμβάσεις ορισμένου χρόνου και η ρύθμιση για την αποστολή ηλεκτρονικών λογαριασμών τίθενται άμεσα σε ισχύ. Οι υπόλοιπες ρυθμίσεις θα τεθούν σε ισχύ μετά την πάροδο έξι μηνών, χρόνος που απαιτείται προκειμένου οι πάροχοι να προετοιμαστούν επαρκώς, ώστε να ανταποκριθούν στις νέες υποχρεώσεις τους.

Κορυφαία προτεραιότητα για την ΕΕΤΤ παραμένει η προάσπιση των δικαιωμάτων και η πρόσβαση των καταναλωτών σε ανταγωνιστικές επιλογές υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών.

You May Also Like

Ευάλωτα τα προϊόντα Apple στα κενά ασφαλείας Meltdown και Spectre

H Apple έκανε γνωστό ότι όλες οι συσκευές iPhone, iPad και Mac…

Πρόβα τζενεράλε για το σκάφος που θα «αγγίξει» τον Ήλιο

Το επερχόμενο καλοκαίρι θα πραγματοποιηθεί μια ιστορική αποστολή. Η NASA θα εκτοξεύσει…

Ανθρωποειδή ρομπότ κλέβουν την παράσταση στο Παγκόσμιο Συνέδριο Ρομπότ στο Πεκίνο

Κάποιοι εξέφρασαν το σοκ τους για την υπερρεαλιστική τους εμφάνιση.

Νέος ιός σε αρχεία word και pdf μπορεί να κλειδώσει τον υπολογιστή σας – Έχει τη δυνατότητα να αυτοδιαδίδεται

Για την εμφάνιση στην Ελλάδα νέων εκδόσεων του κακόβουλου λογισμικού «Dharma», το…

Η Apple κατηγορείται ότι φιμώνει τους εργαζόμενους και παρακολουθεί τα κινητά τους

Τι αναφέρει η αγωγή που κατατέθηκε στην Καλιφόρνια.

YouTube Rewind 2017: Γνωρίζοντας τα κορυφαία βίντεο στην Ελλάδα και τον κόσμο

Table of Contents Hide Κορυφαία Μουσικά Video:Κορυφαία Video:Δείτε τις Παγκόσμιες λίστες παρακάτω:Κορυφαία…

Η NASA ανακάλυψε σύστημα παρόμοιο με το Ηλιακό Σύστημά μας με τη βοήθεια της Google [Video]

Η σημαντική ανακοίνωση της NASA αφορούσε τελικά μια σπουδαία ανακάλυψη από το…

Ο εθισμός στα video games είναι η μοναδική εξάρτηση που «χτυπά» ηλικίες ακόμη και κάτω των 12 ετών

ΠΟΥ: Ασθένεια ο εθισμός στα ηλεκτρονικά παιχνίδια

Τα «έξυπνα» κινητά μας ακούνε: Πώς μας παρακολουθούν και στέλνουν τις «σωστές» διαφημίσεις

Τα «έξυπνα» κινητά μας ακούνε: Πώς μας παρακολουθούν και στέλνουν τις «σωστές»…

Google Maps: Η υπηρεσία υποστηρίζει πλέον και video reviews για τοποθεσίες, επιχειρήσεις κλπ.

Η Google δεν έχει ξεκαθαρίσει μέχρι σήμερα τα πραγματικά σχέδια της για…