#image_title

Της Αναστασίας Βαμβακά

Τα 9,01 δισ. δολάρια προσέγγισαν οι αγορές και οι πωλήσεις πλοίων “από δεύτερο χέρι” των Ελλήνων εφοπλιστών από την αρχή του έτους έως τις 23 Οκτωβρίου. Στο συγκεκριμένο διάστημα αγόρασαν συνολικά 220 πλοία καταβάλλοντας στους πωλητές ποσό ύψους 4,75 δισ. δολαρίων, ενώ ταυτόχρονα προχώρησαν σε πωλήσεις 192 πλοίων εισπράττοντας 4,27 δισ. δολάρια.

Στο εξεταζόμενο διάστημα οι Έλληνες εφοπλιστές αγόρασαν 110 φορτηγά πλοία, 102 δεξαμενόπλοια, 3 μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 3 μεταφοράς φυσικού αερίου.

Την ίδια περίοδο πούλησαν 89 φορτηγά πλοία, 72 δεξαμενόπλοια, 18 πλοία μεταφοράς κοντέινερ και 8 πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου.

Πρακτικά αυτό σημαίνει, ότι ο ελληνικός στόλος αυξήθηκε κατά 28 πλοία, με τους Έλληνες εφοπλιστές να είναι πρώτοι στις αγορές, αλλά πρώτοι και στις πωλήσεις πλοίων. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Allied Shipbroking συνολικά σε παγκόσμιο επίπεδο αγοράστηκαν και πουλήθηκαν 1.572 πλοία η συνολική αξία των οποίων ανήλθε στα 34,14 δισ. δολάρια.

Capital Gas (Β. Μαρινάκης): Νέα αγορά πλοίου LNG κοντά στα 28 εκ δολάρια

Για πρώτη φορά, η Capital Gas ενίσχυσε τον στόλο της από την second hand αγορά, με ναυλομεσιτικούς οίκους να υποστηρίζουν ότι το πλοίο Trader σημαίας Λιβερίας πλέον ανήκει στον στόλο της.

Το πλοίο  χωρητικότητας 138.000 cbm, ναυπηγήθηκε το 2002,  με την τιμή αγοράς να κυμαίνεται μεταξύ 26 με 28 εκατομμυρίων δολαρίων.

Thenamaris (Ν. Μαρτίνος): Προς πώληση φορτηγό στα 15 εκατ. δολαρίων

Σύμφωνα με την Seasure Shipbroking, η εταιρεία Thenamaris πούλησε το χωρητικότητας 75,600 dwt bulker Seawind, κατασκευής 2006, στην τιμή των 15 εκατ. δολαρίων.

Πρόκειται για το τρίτο παλαιότερο φορτηγό πλοίο του στόλου της, μετά από τα δύο supramax Seaboss και Sealuck II, χωρητικότητας 55,400 dwt, τα οποία κατασκευάστηκαν το 2004.

Πρόσφατα η εταιρεία,  έκλεισε συμφωνία για τη ναυπήγηση τεσσάρων bulkers χωρητικότητας 63,000 dwt στα ναυπηγεία Hyundai Vietnam Shipbuilding, στην τιμή των 36,5 εκατ. δολαρίων, σύμφωνα με την Intermodal, με έτος παράδοσης το 2024-2025. 

Polembros Shipping (Σπ. Πολέμης):  Περίπου $46 εκατ.  “έπιασε” το δεξαμενόπλοιο Kimolos Warrior

Σε τουρκική εταιρεία φέρεται να πουλήθηκε το ελληνικό δεξαμενόπλοιο “Kimolos Warrior” που άνηκε στον στόλο της ναυτιλιακής εταιρείας του Σπύρου Πολέμη, Polembros Shipping. Σύμφωνα με ναυλομεσίτες, το πλοίο συνολικής χωρητικότητας 157.258 dwt και έτος κατασκευής το 2013,  πουλήθηκε έναντι 46 εκατομμυρίων δολαρίων.

ΠΗΓΗ: https://www.capital.gr

You May Also Like

Λιάνα Κανέλλη: «Εμείς θα βγούμε στους δρόμους για την εργατική Πρωτομαγιά»

Λιάνα Κανέλλη: «Εμείς θα βγούμε στους δρόμους για την εργατική Πρωτομαγιά»

ΟΑΕΔ Κοινωνικός Τουρισμός: Επιδότηση εισιτηρίων στα πλοία και αύξηση διανυκτερεύσεων

ΟΑΕΔ Κοινωνικός Τουρισμός: Επιδότηση εισιτηρίων στα πλοία και αύξηση διανυκτερεύσεων

Εμβολιασμός: Από σήμερα τα ραντεβού για τους εφήβους 15-17 ετών

Τα παιδιά θα πρέπει να προσέρχονται για εμβολιασμό στα εμβολιαστικά κέντρα συνοδευόμενα…

Μπαράζ πληρωμών πριν το Πάσχα για ΚΕΑ, Επίδομα Παιδιού ΟΠΕΚΑ, Δώρο Πάσχα ΟΑΕΔ και συντάξεις Μαΐου

Μπαράζ πληρωμών πριν το Πάσχα για ΚΕΑ, Επίδομα Παιδιού ΟΠΕΚΑ, Δώρο Πάσχα…

Φωτιά στην Αττική: Ό,τι απέμεινε από τα πρώην βασιλικά κτήματα στο Τατόι – Εικόνες μετά την πυρκαγιά

Δείτε φωτογραφίες από τα πρώην βασιλικά κτήματα μερικά 24ωρα μετά την καταστροφική…

ΟΑΕΔ: Call center με πενταψήφιο αριθμό για να μαθαίνετε όσα προγράμματα… τρέχουν

ΟΑΕΔ: Call center με πενταψήφιο αριθμό για να μαθαίνετε όσα προγράμματα… τρέχουν

ΕΦΕΤ: Προχωρά σε ανάκληση βιολογικών νιφάδων σόγιας

ΕΦΕΤ: Προχωρά σε ανάκληση βιολογικών νιφάδων σόγιας

Eπίσκεψη Μητσοτάκη σε σούπερ μάρκετ – Τι είπε για τις τιμές

Τι δήλωσε ο πρωθυπουργός

Ισραήλ – Χαμάς – Γάζα: Το μέλλον ζοφερό, έπειτα από 100 ημέρες πολέμου

Το Ισραήλ επιμένει ότι ο πόλεμος δεν θα τελειώσει μέχρι να ηττηθεί ολοκληρωτικά η Χαμάς

Άνοιγμα σχολείων, εστίασης, λιανεμπόριο χωρίς sms – Οδικός χάρτης με ημερομηνίες

Οδικό χάρτη για άρση του lockdown με σταδιακό άνοιγμα δραστηριοτήτων θα παρουσιάσει…