Αναλυτικά οι 10 περιπτώσεις ακραίας ταλαιπωρίας στον ΕΦΚΑ που οδηγούνται σε πειθαρχικό έλεγχο.

Πειθαρχικό έλεγχο για δέκα περιπτώσεις “Οδύσσειας” ασφαλισμένων από υπηρεσίες του ΕΦΚΑ που παραπέμπουν η μία στην άλλη, δεν ανταποκρίνονται επί μήνες ή και χρόνια σε αιτήματα ασφαλισμένων, δεν απαντούν σε τηλεφωνικές κλήσεις, email και επιστολές, κ.ά. ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης.

Αναλυτικά οι 10 περιπτώσεις μη εξυπηρέτησης

1.Περιμένει από το 2018 την αναπηρική σύνταξη

Καταγγελία για: -Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης
-Μη απάντηση σε επιστολές και e-mails
-Αδικαιολόγητη καθυστέρηση στην έκδοση σύνταξης αναπηρίας
-Καθυστέρηση στη σύσταση επιτροπών ΚΕΠΑ
-Αδυναμία κλεισίματος ηλεκτρονικού ραντεβού λόγω μη διαθεσιμότητας κενών ραντεβού.

2)Έκλεισαν ραντεβού σε κλειστή υπηρεσία!

Καταγγελία για: -Μη ενημέρωση για ακύρωση του ραντεβού του λόγω covid

-Aδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης ούτε από το 1555 καθώς και από τα τηλέφωνα του υποκαταστήματος στο Αιγάλεω.

3) “Μπαλάκι” ανάμεσα σε ΤΣΜΕΔΕ, ΓΛΚ, κεντρικές υπηρεσίες ΕΦΚΑ, Τμήμα Επικουρικής Ασφάλισης

Καταγγελία σε τηλεοπτική εκπομπή για: -Αδυναμία έγκυρης πληροφόρησης από τις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ σχετικά με την αποφυγή περικοπών για σύνταξη χηρείας ασφαλισμένου,

-Η μια υπηρεσία παραπέμπει στην άλλη (ΤΣΜΕΔΕ, ΓΛΚ, κεντρικές υπηρεσίες ΕΦΚΑ, Τμήμα Επικουρικής Ασφάλισης)

4) Πέντε χρόνια για μια απάντηση πέντε λεπτών.

Καταγγελία για: -Καθυστέρηση- άνω των 5 ετών- από τον ΕΦΚΑ προς τον ΕΔΟΕΑΠ για μια απάντηση προς τον ασφαλισμένο (είναι καρκινοπαθής) που αφορά τον υπολογισμό χρόνου ασφάλισης συνταξιούχου προκειμένου να λάβει το επικουρικό.

-Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης.

5) Έκαναν λάθος πριν δύο χρόνια αλλά δεν επιστρέφουν τα χρήματα

Καταγγελία ανάπηρου συνταξιούχου για αδικαιολόγητη καθυστέρηση για τη διόρθωση λάθους απόφασης των υπηρεσιών του ΕΦΚΑ που αφορά και επιστροφή χρημάτων

6) Δεν απαντούν ούτε στο γραφείο του υπουργού.

Καταγγελία για: -Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης
-Αδυναμία επικοινωνίας μέσω e-mail
-Μη ανταπόκριση στο αίτημα του γραφείου Υπουργού για άμεση διερεύνηση της υπόθεσης του καταγγέλοντος

7) Ο ΕΦΚΑ δεν βρίσκει την οφειλή αλλά το ΚΕΑΟ χρεώνει τόκους!

Καταγγελία για: -Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης για ζήτημα που αφορά καρκινοπαθή σε τελευταίο στάδιο

-Αδυναμία συνεννόησης με τις υπηρεσίες για την εξεύρεση λύσης στο πρόβλημα οφειλών του συνταξιούχου το οποίο δημιουργήθηκε λόγω καθυστερημένης ενημέρωσης του από τις υπηρεσίες του ΚΕΑΟ

-Αδυναμία εξυπηρέτησης από τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΚΕΑΟ

8) Στην αναμονή από τον Οκτώβριο του 2020

Καταγγελία σε ραδιοφωνική εκπομπή για: Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης τόσο από την τοπική οργανική μονάδα όσο και από το 1555

9) Υπάλληλος σε άδεια από το Δεκέμβριο;

Καταγγελία για: ελλιπή εξυπηρέτηση και αδυναμία τηλεφωνικής επικοινωνίας

10) Στην αναμονή από τον Μάιο για παραπεμπτικό.

Καταγγελία σε ιστοσελίδα για: -αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης

-καθυστέρηση στην αποστολή παραπεμπτικού για να εξεταστεί ασθενής από επιτροπή ΚΕΠΑ

Χατζηδάκης: Δεσποτικές συμπεριφορές υπαλλήλων δεν γίνονται ανεκτές!

Σε δήλωσή του, ο κ. Χατζηδάκης ανέφερε για το θέμα: “Αποφάσισα να στείλω 10 περιπτώσεις ακραίας ταλαιπωρίας πολιτών από υπηρεσίες του ΕΦΚΑ για πειθαρχικό έλεγχο. Δεν μένω σ’ αυτό. Πάμε σε άμεση αναβάθμιση του τηλεφωνικού κέντρου, αλλά παράλληλα και σε επέκταση των ψηφιακών συναλλαγών με τον ΕΦΚΑ.

Επειδή ο ΕΦΚΑ κάνει κοινωνική πολιτική, θέλω να ξεκαθαρίσω ότι δεσποτικές συμπεριφορές υπαλλήλων δεν γίνονται ανεκτές! Πλήττουν μεταξύ άλλων και την εικόνα όλων των ευσυνείδητων υπαλλήλων του ΕΦΚΑ που κάνουν καλά τη δουλειά τους. Γι’ αυτό αν χρειαστεί θα προχωρήσω και σε άλλους πειθαρχικούς ελέγχους“.

πηγη:https://www.thetoc.gr/

You May Also Like

«Δράκος» των Εξαρχείων: «Έκανα τις επιθέσεις γιατί ήθελα να πάω με γυναίκα»

«Και από τη φυλακή να βγω πάλι θα θέλω να πάω με γυναίκα»

Προειδοποίηση δήμων: Φυλάκιση & πρόστιμο για όσους δεν καθαρίζουν οικόπεδα, ακάλυπτους χώρους

Προειδοποίηση δήμων: Φυλάκιση & πρόστιμο για όσους δεν καθαρίζουν οικόπεδα, ακάλυπτους χώρους

Ο “Ελληνικός Γύρος” το πρώτο ελληνικό Εγγυημένο Παραδοσιακό Ιδιότυπο Προϊόν – ΕΠΙΠ

Ο “Ελληνικός Γύρος” το πρώτο ελληνικό Εγγυημένο Παραδοσιακό Ιδιότυπο Προϊόν – ΕΠΙΠ

Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για τις Μετεγγραφές Φοιτητών 2018

Άνοιξε την Τετάρτη 10 Οκτωβρίου, η πλατφόρμα για την υποβολή ηλεκτρονικών αιτήσεων…

Η Θάσος προσφέρει δωρεάν διακοπές στους Ρουμάνους πυροσβέστες που επιχειρούν στις φωτιές

Η Θάσος προσφέρει δωρεάν διακοπές στους Ρουμάνους πυροσβέστες που επιχειρούν στις φωτιές

Παράταση στην ανάρτηση δασικών χαρτών. 29 Δήμοι δεν έχουν συνεργαστεί για την οριοθέτηση των οικιστικών περιγραμμάτων μεταξύ των οποίων και ο Δήμος Νεστορίου

 Παράταση στην ανάρτηση δασικών χαρτών. 29 Δήμοι δεν έχουν συνεργαστεί για την…

Ο Στέλιος Πέτσας για τη μεταφορά του Αγίου Φωτός «Είναι μία πολύ σύνθετη διαδικασία το πώς θα φτάσει το Άγιο Φως στην χώρα μας»

Ο Στέλιος Πέτσας για τη μεταφορά του Αγίου Φωτός «Είναι μία πολύ…

«Δεν είναι δυνατόν να μου το κάνετε αυτό» φώναζε κλαίγοντας ο Φιλιππίδης μόλις άκουσε ότι προφυλακίζεται

Η γυναίκα και ο γιoς του έμαθαν τα «μαντάτα» έξω από την…

Κακοκαιρία Κίρκη: Έρχονται βροχές και καταιγίδες την 28η Οκτωβρίου

Κακοκαιρία Κίρκη: Έρχονται βροχές και καταιγίδες την 28η Οκτωβρίου