Τι αγοράζουν οι Έλληνες στην καραντίνα

Aύξηση παρουσίασαν οι πωλήσεις στο λιανεμπόριο τροφίμων από τις αρχές Φεβρουαρίου μέχρι και τα τέλη Μαρτίου, την περίοδο που άρχισε να κάνει την εμφάνισή του ο κορωνοϊός.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, τη μεγαλύτερη συνεισφορά στην ανάπτυξη της τάξεως του 27.5% έχουν τα τρόφιμα και τα ποτά, καθώς αποτελούν το 28.4%, ενώ τα μεγαλύτερα ποσοστά ανάπτυξης παρουσιάζουν τα προϊόντα οικιακής χρήσης και τα προϊόντα προσωπικής περιποίησης, τα οποία σε σχέση με πέρσι ανέβηκαν κατά 70% και 43.7% αντίστοιχα.

Συγκεκριμένα, τα μεγαλύτερα ποσοστά αύξησης των πωλήσεών τους σε αξία την εν λόγω περίοδο (24/02/20-22/03/20) σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (25/02/19-24/03/19) παρουσίασαν τα εξής τρόφιμα: αλεύρι (141,6%), όσπρια (138,2%), ρύζι (124,4%) και ζυμαρικά (118,1%), ενώ σε άλλες κατηγορίες ξεχωρίζουν: σαπούνια υγρά και μπάρες (246,7%), χλωρίνη (184,2%), καθαριστικά σπιτιού (147,4%) και μαντηλάκια προσωπικής υγιεινής (133,8%).

Τα μεγαλύτερα ποσοστά παρουσιάζει η Θεσσαλονίκη (33,5%), καθώς εκεί εμφανίστηκε το πρώτο κρούσμα κορονοϊού, με Μακεδονία-Θράκη και Αττική να ακολουθούν με 29,7% και 27,7% αντίστοιχα.