Βαρύς πέλεκυς έρχεται για τους ιδιοκητές ακινήτων που τα νοικιάζουν. Αυξημένοι έως και 36,3% θα είναι οι φόροι που θα κληθούν να πληρώσουν το 2017 πάνω από 2 εκατ. φορολογούμενοι για τα εισοδήματα από ακίνητα τα οποία απέκτησαν το 2016. Αιτία για την εξέλιξη αυτή θα είναι η εφαρμογή της νέας φορολογικής κλίμακας για τα εισοδήματα από ακίνητα, στην οποία οι συντελεστές φόρου έχουν αυξηθεί από τα επίπεδα του 11%-33% στα επίπεδα του 15%-45%.

Σύμφωνα με τον Ελεύθερο Τύπο, η παράγραφος 7 του άρθρου 112 του ν. 4387/2016 που τέθηκε σε ισχύ για τα εισοδήματα του φορολογικού έτους 2016, αναφέρει ότι οι συντελεστές φόρου για τα ενοίκια και τα λοιπά εισοδήματα από ακίνητα αυξάνονται:

από 11% σε 15% για το τμήμα ετησίου εισοδήματος από 1 μέχρι 12.000 ευρώ

από 33% σε 35% για το τμήμα του ετησίου εισοδήματος από τα 12.001 έως τα 35.000 ευρώ

από 33% σε 45% για το τμήμα του ετησίου εισοδήματος από τα 35.001 και άνω

Επιπλέον, σύμφωνα με την παράγραφο 8 του άρθρου 112 του ν. 4387/2016 τα εισοδήματα του φορολογικού έτους 2016 και των επομένων φορολογικών ετών, τα οποία υπερβαίνουν ετησίως τα 12.000 ευρώ, θα επιβαρύνονται με νέα κλίμακα ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης, στην οποία θα ισχύουν συντελεστές κλιμακούμενοι από 2,2% έως και 10%.

Με την ισχύουσα μέχρι και για τα εισοδήματα του 2015 κλίμακα, η ειδική εισφορά αλληλεγγύης επιβαλλόταν στο συνολικό ατομικό ετήσιο εισόδημα κάθε φορολογούμενου -πραγματικό ή τεκμαρτό προερχόμενο από όλες τις πηγές- εφόσον αυτό υπερέβαινε τις 12.000 ευρώ, με ένα συντελεστή που διαμορφωνόταν ως εξής:

 

— 0,7% για ετήσια εισοδήματα από 12.001 έως 20.000 ευρώ

— 1,4% για ετήσια εισοδήματα από 20.001 έως 30.000 ευρώ

— 2% για ετήσια εισοδήματα από 30.001 έως 50.000 ευρώ

— 4% για ετήσια εισοδήματα από 50.001 έως 100.000 ευρώ

— 6% για ετήσια εισοδήματα από 100.001 έως 500.000 ευρώ

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

You May Also Like

Καρέλιας: 15ος μισθός σε όλους τους εργαζόμενους – Έκτακτες παροχές 5 εκατ. ευρώ

Για ακόμη μία χρονιά η Καρέλιας «χρύσωσε» τους εργαζομένους της, με τον διευθύνοντα σύμβουλο…

Δύο φορές θα παίρνει τελικά ο κάθε νέος το YouthPass

Επίδομα συνολικού ύψους 300 ευρώ

Θεσσαλονίκη: Γιατί συνεχίζεται το ξέφρενο πάρτι με τις τιμές στην αγορά κατοικίας

Σε πονοκέφαλο έχει εξελιχθεί η αναζήτηση κατοικίας στη Θεσσαλονίκη

Καταστράφηκαν 14.000 στρ. μηλοκαλλιέργειας Καστοριάς λόγω ηλιακών εγκαυμάτων (VIDEO)

Οι υψηλές θερμοκρασίες έχουν επηρεάσει το τυπικό χρώμα του φλοιού, με αποτέλεσμα τα μήλα να χάνουν την εμπορική τους αξία.

Επίδομα Παιδιού Α21: Μπαίνει η τρίτη δόση σε χιλιάδες δικαιούχους

Δείτε τα ποσά

Νέα μείωση του αφορολόγητου ορίου

Υποχώρησε τελικά η κυβέρνηση στις πιέσεις των δανειστών για περαιτέρω μείωση του…

17.000 ευρώ για τη δημιουργία επιχείρησης από ανέργους 30-59 ετών, με έμφαση στις γυναίκες – μέχρι τις 21 Ιανουαρίου οι αιτήσεις

Το πρόγραμμα συγχρηματοδοτείται από το Ελληνικό Δημόσιο και το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο