Περιορισμένης κλίμακας θα είναι τελικά οι αλλαγές που θα πραγματοποιήσει και φέτος το υπουργείο Οικονομικών στα τέλη κυκλοφορίας. Μοναδικός γνώμονας των αλλαγών θα είναι να αυξηθούν τα έσοδα από τα τέλη κυκλοφορίας με παρεμβάσεις που θα δώσουν κίνητρο σε φορολογούμενους που έχουν καταθέσει τις πινακίδες των οχημάτων τους να τις παραλάβουν και πάλι πληρώνοντας να αναλογούντα τέλη.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Capital.gr το επιτελείο του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών κ. Τρύφωνα Αλεξιάδη έχει παραλάβει από τις υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων τα στατιστικά που αφορούν στα χαρακτηριστικά των οχημάτων των οποίων οι ιδιοκτήτες τους έχουν προχωρήσει μαζικά σε κατάθεση πινακίδων κυκλοφορίας προκειμένου να γλιτώσουν φορολογικές ελαφρύνσεις.

Τα βασικά χαρακτηριστικά αυτών των οχημάτων είναι:

– Υψηλός κυβισμός, κατά κύριο λόγο 2.000 κυβικών εκατοστών και άνω.

– Μοντέλα 2009 και παλιότερα. Κατά κύριο λόγο είναι οχήματα ηλικίας άνω των δέκα ετών.

– Είναι δεύτερο ή τρίτο όχημα της ίδιας οικογένειας

Στο πλαίσιο αυτό οι προτάσεις για αλλαγές στα τέλη που θα πληρώσουν φέτος οι φορολογούμενοι για το έτος 2017 θα είναι:

– Mείωση των τελών, ακόμη και κατά 10% για τα οχήματα άνω των 1.929  κυβικών εκατοστών τα οποία έχουν πρωτοκυκλοφορήσει πριν το 2005.

– Μεγαλύτερη μείωση των τελών για τα οχήματα που έχουν πρωτοκυκλοφορήσει πριν τον 2000

– Mείωση του ορίου ρύπων για την απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας από τα 90 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα εκπεμπόμενων ρύπων που ισχύει σήμερα στα 85 γραμμάρια ή και χαμηλότερα.

– Aυξήσεις των τελών για οχήματα που έχουν πρωτοκυκλοφορήσει μετά το 2005.

Εναλλακτικά εξετάζεται να υπολογίζονται τα τέλη με βάση τους εκπεμπόμενους ρύπους για οχήματα που έχουν πρωτοκυκλοφορήσει μετά το 2007 αντί για το Νοέμβριο του 2010 που ισχύει σήμερα.

Να σημειωθεί ότι πρόθεση της ηγεσίας του υπουργείου Οικονομικών είναι να ισχύει και για φέτος η ρύθμιση που επιτρέπει σε φορολογούμενους να παραλαμβάνουν τις πινακίδες των οχημάτων τους εντός της χρονιάς καταβάλλοντας μόνο μέρος των ετήσιων τελών που αναλογούν στο όχημά τους. Το μέτρο κρίθηκε ως άκρως επιτυχημένο καθώς πολλοί φορολογούμενοι παρέλαβαν τους καλοκαιρινούς μήνες τις πινακίδες των ΙΧ τους.

Σε κάθε περίπτωση όλες οι αλλαγές θα έχουν ξεκαθαριστεί έως τις 25 Οκτωβρίου προκειμένου στη συνέχεια να ξεκινήσει η περίοδος πληρωμής τους (1η Νοεμβρίου έως 31 Δεκεμβρίου).
Πηγή: capital.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

You May Also Like

Προσωρινοί πίνακες κατάταξης για την πρόσληψη εκπαιδευτικών στα 30 ΙΕΚ της ΔΥΠΑ

Δικαίωμα υποβολής ένστασης από 5 έως τις 7 Σεπτεμβρίου

Πώς αμείβεται η ημέρα της 28ης Οκτωβρίου;

  Πώς αμείβεται η ημέρα της  28ης Οκτωβρίου;

ΔΥΠΑ: Έρχονται 25.000 θέσεις εργασίας και 50.000 θέσεις κατάρτισης

Δύο προγράμματα της ΔΥΠΑ έρχονται να φέρουν θέσεις εργασίας και εξειδίκευσης σε χιλιάδες άτομα

Σ. Αναγνωστόπουλος: Έρχονται τα καλάθια των εορτών – Τι θα περιλαμβάνουν

Έρχονται τα καλάθια των εορτών – Τι θα περιλαμβάνουν

Δεκάδες δισεκατομμύρια ευρώ κατάπιε η μαύρη τρύπα των σιδηροδρόμων

Μόνο η συμμετοχή του δημοσίου στις ΑΜΚ του ΟΣΕ και η διαγραφή χρέους έχουν κοστίσει περισσότερα από 22 δισ. ευρώ

Άνοιξαν οι αιτήσεις για το εποχικό επίδομα ΟΑΕΔ – ΔΥΠΑ για έως 1219 ευρώ

Ποιοι οι δικαιούχοι

Ρώσικο αέριο: Ποιες χώρες υποχώρησαν στον εκβιασμό και πληρώνουν σε ρούβλια

Δέκα ευρωπαϊκές εταιρείες έχουν ανοίξει μέχρι στιγμής λογαριασμό στη Gazprombank με βάση…

Επένδυση 1 δισ. δολαρίων από την Amazon σε αιολικά πάρκα στην Ελλάδα

Επένδυση ύψους 1 δισ. δολαρίων πραγματοποιεί η Amazon σε τρία νέα αιολικά πάρκα μεγάλης κλίμακας στην Ελλάδα.

«Παραγωγική και ουσιαστική η συμμετοχή της ΕΣΕΕ στην συνάντηση με την Επιτροπή για τα εργασιακά θέματα»

Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη ( 22/6 ) , συνάντηση στο Υπουργείο Κοινωνικής Ασφάλισης…

Τι αλλάζει στον φετινό ΕΝΦΙΑ – Ποιοι θα πληρώσουν περισσότερα

«Φουσκωμένος» θα είναι ο λογαριασμός του φετινού ΕΝΦΙΑ που θα λάβουν τον…