Σχεδόν μια δεκαετία αφότου το Facebook εξόργισε ορισμένους χρήστες, διαχωρίζοντας τις λειτουργίες ανταλλαγής μηνυμάτων από το κυρίως μέρος εφαρμογής κοινωνικής δικτύωσης, αναγκάζοντας τους ανθρώπους να κατεβάσουν μια ξεχωριστή εφαρμογή για να συνομιλήσουν με φίλους, η εταιρεία δοκιμάζει τώρα την αντίστροφη κίνηση. To 2014, το Messenger αποσπάστηκε από το Facebook και απέκτησε τη δική του ξεχωριστή εφαρμογή.

Όμως τώρα η Meta φέρεται να εξετάζει το ενδεχόμενο να ενώσει ξανά τις δύο υπηρεσίες.

O διευθύνων σύμβουλος Μαρκ Ζάκερμπεργκ δικαιολόγησε τότε την απόφαση αυτή, λέγοντας ότι η ύπαρξη του Messenger ως χωριστή εφαρμογή επιτρέπει «μια καλύτερη εμπειρία».

Ωστόσο, ανταγωνιστές όπως το TikTok, το Twitter, το Snapchat και το LinkedIn δίνουν πρόσβαση στα μηνύματα χωρίς να χρειάζεται να μεταβεί ο χρήστης σε άλλη εφαρμογή, διευκολύνοντας σημαντικά το χρήστη.

Σε συνέντευξή του στο CNN, ο επικεφαλής του Facebook Τομ Άλισον δήλωσε ότι η πλατφόρμα δοκιμάζει την επιστροφή της ανταλλαγής μηνυμάτων στην εφαρμογή του Facebook, ώστε οι χρήστες να μπορούν να μοιράζονται ευκολότερα περιεχόμενο χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιούν την εφαρμογή Messenger.

 

Δοκιμή

Η δοκιμή αυτή έρχεται καθώς το Facebook προσπαθεί να ανταγωνιστεί το TikTok ενισχύοντας τη θέση του τόσο ως πλατφόρμα για την ανακάλυψη νέου περιεχομένου όσο και για τη συζήτησή του.

«Νομίζω ότι αυτό που θα διαφοροποιήσει το Facebook και το Instagram από το TikTok και άλλα είναι ακριβώς το βάθος του να μπορείς να ξεκινήσεις μια συζήτηση με τους φίλους σου από αυτό το περιεχόμενο και να έχεις αυτή την κοινωνική διάσταση», ανέφερε.

Η κίνηση αυτή, την οποία ανακοίνωσε επίσης ο Άλισον σε ένα, έρχεται μετά την αναθεώρηση της στρατηγικής του Facebook πέρυσι εν μέσω ανησυχιών για τη γηρασμένη βάση χρηστών.

 

Επανασχεδιασμός

Το Facebook επανασχεδίασε την αρχική ροή του για να εμφανίζει πιο διασκεδαστικές αναρτήσεις από όλη την πλατφόρμα, με συστάσεις περιεχομένου με τεχνητή νοημοσύνη, αντί να δείχνει μόνο αναρτήσεις από εκείνους που ανήκουν συγκεκριμένα στο δίκτυο ενός χρήστη.

Αξίζει να σημειωθεί πως ο στόχος ήταν σαφής: να κρατήσει τους χρήστες περισσότερο απασχολημένους και να βοηθήσει την πλατφόρμα να ανταγωνιστεί καλύτερα το TikTok.

Εννέα μήνες αργότερα, αυτή η αλλαγή έχει αρχίσει να αποδίδει, δήλωσε ο Άλισον στο CNN.

Η πλατφόρμα ανέφερε τον περασμένο μήνα ότι έφτασε τα 2 δισεκατομμύρια καθημερινά ενεργούς χρήστες το τρίμηνο του Δεκεμβρίου.

ΠΗΓΗ: OT.gr

You May Also Like

Ο καιρός των τσιγγάνων | Το αριστούργημα του Emir Kusturica για την ζωή, την ελευθερία, τον έρωτα που μας κυριεύει την ψυχή

Ο καιρός των τσιγγάνων | Το αριστούργημα του Emir Kusturica για την…

Γερμανία: Στο 69% η πληρότητα των δεξαμενών φυσικού αερίου ενόψει χειμώνα

Στο 69% έχει φθάσει η πληρότητα των δεξαμενών φυσικού αερίου της Γερμανίας…

Μαρία Ζαχάροβα: Οι πικάντικες φωτογραφίες της καλλονής του Ρωσικού Υπουργείου που κράζει την Ελλάδα

Μαρία Ζαχάροβα: Οι πικάντικες φωτογραφίες της καλλονής του Ρωσικού Υπουργείου που κράζει…

Ρωγμές στην ευρωπαϊκή ενότητα

Η Ευρωπαϊκή Ενωση αντιμετωπίζει τη χειρότερη ενεργειακή κρίση που έχει γνωρίσει εδώ…

Tέλος εποχής στο Twitter: Mπλε τικ μόνο για όσους πληρώνουν

Από χτες, όσοι δεν πλήρωσαν τη συνδρομή που επέβαλε ο Ελον Μασκ – όσο διάσημοι και αν είναι – έχασαν το πολυπόθητο σήμα.

Κύμα ακραίου καύσωνα σαρώνει την Ευρώπη – Περισσότεροι από 1000 θάνατοι

Table of Contents Hide Πιο ζεστό το Λονδίνο από την Σαχάρα σήμερα  Από…

Γελένα Τζόκοβιτς: Η όμορφη και πανέξυπνη Σέρβα πίσω από τον Νο1 τενίστα στον κόσμο – Μιλάει 17 γλώσσες

Πίσω από κάθε πετυχημένο άνδρα βρίσκεται μια έξυπνη γυναίκα: Ποια είναι η…

Κουόκα: Αυτό είναι το πιο χαρούμενο ζώο στον πλανήτη (φωτό)

Κουόκα: Αυτό είναι το πιο χαρούμενο ζώο στον πλανήτη (φωτό)

Τιτανικός: Η ιστορία του αληθινού Τζακ που έπαιξε ο ΝτιΚάπριο – Επέζησε από το ναυάγιο αλλά είχε τραγικό τέλος

Table of Contents Hide Τιτανικός: Η ιστορία του αληθινού Τζακ που έπαιξε…