Η Toyota και η Suzuki θα ενώσουν τις δυνάμεις τους για να κατασκευάσουν κάτι που θα ξαναφέρει το χαμόγελο στα χείλη όσων εξακολουθούν να πιστεύουν στην χαρά της οδήγησης.

Μπορεί η ηλεκτροκίνηση να έχει σαρώσει τα πάντα, δεν λείπουν όμως και κάποιοι που θέλουν να κρατήσουν για λίγο ακόμα ζωντανή την σπίθα της αυτοκίνησης όπως την γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Και μάλιστα στην καλύτερη εκδοχή της, μέσα από ένα μικρό και ελαφρύ σπορ διθέσιο, με τον κινητήρα στο κέντρο και την κίνηση πίσω.

Η συνταγή αυτή θυμίζει έντονα αυτοκίνητα όπως το Toyota MR2 ή το Mazda MX-5. Και σε αυτά τα μονοπάτια φαίνεται ότι θέλει να κινηθεί η Toyota η οποία σε συνεργασία με την Suzuki και την Daihatsu “μαγειρεύουν” κάτι πολύ σπέσιαλ για τους φίλους της αγνής απόλαυσης.

Σύμφωνα με φήμες που κυκλοφόρησαν στην Ιαπωνία από περιοδικό αυτοκινήτου της χώρας, η Toyota σκοπεύει να προχωρήσει στην παραγωγή ενός πολύ ιδιαίτερου μικρού σπορ μοντέλου, το οποίο θα βασίζεται πάνω στο πρωτότυπο που παρουσίασε πριν δύο χρόνια, το Sports EV.

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί έναν τρικύλινδρο κινητήρα του 1,0 λίτρου, με απόδοση κοντά στους 120 ίππους και 200 Νm ροπής. Θα είναι κλασικός κινητήρας εσωτερικής καύσης και δεν αποκλείται να εφοδιάζεται με κάποιου τύπου υβριδική υποβοήθηση.

Ο κινητήρας αυτός, ο οποίος θα εξελιχθεί από την Suzuki, θα τοποθετείται στο κέντρο, πίσω ακριβώς από τους επιβάτες. Το μυστικό της συνταγής θα είναι το χαμηλό βάρος, κοντά στα 1.000 κιλά, κάτι που δημιουργεί τις προϋποθέσεις για απολαυστική οδήγηση σε συνδυασμό με την μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς.

Σε σύγκριση με το Mazda MX-5 ή το τρίτης γενιάς MR2 θα είναι αρκετά μεγαλύτερο σε διαστάσεις, με το μήκος να φθάνει τα 4,2 μέτρα, το πλάτος τα 1,72 μέτρα και το ύψος τα 1,22 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο θα είναι στα 2,55 μέτρα.

Από τις πληροφορίες που εμφανίζει το ιαπωνικό περιοδικό Best Car, την ανάρτηση και το γενικότερο στήσιμο του αυτοκινήτου θα αναλάβει η Toyotaχρησιμοποιώντας κατά βάση στοιχεία από το Yaris.

Αφήσαμε τα καλύτερα για το τέλος, καθώς σύμφωνα με το περιοδικό η τιμή του θα είναι ιδιαίτερα προσιτή, με τις εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για κάπου μεταξύ 16.000 και 20.000 ευρώ στην Ιαπωνία. 

Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε τον χρονικό ορίζοντας της παρουσίασης αυτού του αυτοκινήτου, ή αν όντως βγει τελικά στην παραγωγή και περάσει τα σύνορα της Ιαπωνίας και έρθει και στην Ευρώπη. Και μόνο όμως ότι υπάρχει ως σοβαρό ενδεχόμενο κόντρα στις πρίζες και τους 2,5 τόνους των ηλεκτρικών, είναι εξαιρετικά ελπιδοφόρο.

https://www.newsauto.gr/

You May Also Like

Ο καιρός των τσιγγάνων | Το αριστούργημα του Emir Kusturica για την ζωή, την ελευθερία, τον έρωτα που μας κυριεύει την ψυχή

Ο καιρός των τσιγγάνων | Το αριστούργημα του Emir Kusturica για την…

Γερμανία: Στο 69% η πληρότητα των δεξαμενών φυσικού αερίου ενόψει χειμώνα

Στο 69% έχει φθάσει η πληρότητα των δεξαμενών φυσικού αερίου της Γερμανίας…

Μαρία Ζαχάροβα: Οι πικάντικες φωτογραφίες της καλλονής του Ρωσικού Υπουργείου που κράζει την Ελλάδα

Μαρία Ζαχάροβα: Οι πικάντικες φωτογραφίες της καλλονής του Ρωσικού Υπουργείου που κράζει…

Lamborghini: Απίστευτη ζήτηση από πλουσίους για το υβριδικό μοντέλο της

Ήδη, η Lamborghini έχει λίστα αναμονής δύο ετών για παραγγελίες του Revuelto, του πρώτου μέχρι σήμερα υβριδικού μοντέλου της

Ρωγμές στην ευρωπαϊκή ενότητα

Η Ευρωπαϊκή Ενωση αντιμετωπίζει τη χειρότερη ενεργειακή κρίση που έχει γνωρίσει εδώ…

Κύμα ακραίου καύσωνα σαρώνει την Ευρώπη – Περισσότεροι από 1000 θάνατοι

Table of Contents Hide Πιο ζεστό το Λονδίνο από την Σαχάρα σήμερα  Από…

Το ύστατο αντίο στη ΔΕΗ: Έρχονται τα ηλιακά κεραμίδια που προσφέρουν δωρεάν ρεύμα

Ηλιακά κεραμίδια: Η τεχνοτροπία που παρέχει δωρεάν ρεύμα

Γελένα Τζόκοβιτς: Η όμορφη και πανέξυπνη Σέρβα πίσω από τον Νο1 τενίστα στον κόσμο – Μιλάει 17 γλώσσες

Πίσω από κάθε πετυχημένο άνδρα βρίσκεται μια έξυπνη γυναίκα: Ποια είναι η…